فرماندار آبدانان خبر داد: تخصیص 20 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی

ایلام (پانا) - فرماندار آبدانان گفت: بیش از 20 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 8 درصد و با بازپرداخت 6 ساله جهت متقاضیان طرح های اشتغالزایی در روستاها در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۸۲۴۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار آبدانان خبر داد: تخصیص 20 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی

به گزارش آبدانان خبر، "مجید عسگری"، فرماندار آبدانان درجلسه کار گروه اشتغال با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به سال حمایت از کالای ایرانی از طرف مقام معظم رهبری اظهار داشت:همه ادارات این شعار را سرلوحه کار خود قرار داده و با حمایت از تولید و سرمایه گذاری و جذب اعتبارات اشتغال به رونق اقتصادی ،رفع بیکاری و تولید کالای ایرانی کمک کنند.

وی ایجاد امید و اشتغال جوانان روستایی، از اولویت های مهم دولت دوازدهم دانست و افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی دولت، بیش از 20میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 8درصد و با بازپرداخت 6 ساله جهت متقاضیان طرح های اشتغالزایی در روستاها در نظر گرفته شده است.
عسگری ضمن تاکید بر موضوع اشتغال جوانان در شهرستان بیان داشت:اگر مسائل و مواردی در خصوص ایجاد اشتغال بین بانکها و دستگاههای متولی وجود دارد باید در جلسات کمیته اشتغال مطرح و نسبت به رفع آن اقدام شود.
فرماندار آبدانان تصریح کرد:برای به سرانجام رسیدن طرح های اشتغال زا بویژه طرح های کلان و مهم، مدیران شهرستان باید از همه ظرفیت های قانونی استفاده کرده و از هیچ تلاشی برای اجرایی شدن آنها فروگذار نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار