آیین شکرگزاری قرآن وجشن تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی در سراسر فارس برگزار شد

شیراز (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه  درس قرآن باید در وجود دانش آموزان نهادینه شود افزود: اخلاق و رفتار قرآنی باید  سرلوحه زندگی  دانش آموزان باشد.

کد مطلب: ۸۲۴۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین شکرگزاری قرآن وجشن تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی در سراسر فارس برگزار شد

علی عسکر جمشیدی گفت: جشن شکرگزاری و تکلیف پایه سوم ابتدایی ،در تمامی مدارس ابتدایی دخترانه سراسر استان برگزار شد .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: این جشن ها علاوه بر برگزاری در مدارس ابتدایی ،به صورت متمرکز در سطح مناطق و شهرستان ها نیز با حضور ائمه جمعه، اولیای دانش آموزان و مسئولین ادارات انجام گرفت .

وی هدف از برگزاری این جشن ها را آشنایی بیشتر دانش آموزان با مسائل شرعی و انس بیشتر دانش آموزان با قرآن و ایجاد خاطره ای شیرین و جذاب عنوان کرد .

جمشیدی تأکید کرد: با توجه به اهمیت این برنامه، این مراسم ها باید در محیطی پویا و شاداب که با آموزه های قرآنی تناسب داشته باشد برگزار شود تا خاطره ای زیبا و به یاد ماندنی در ذهن دانش آموزان پایدار و ماندگار بماند .

وی با اشاره به اهمیت این برنامه ها گفت: درس قرآن باید در وجود دانش آموزان نهادینه شود؛ به گونه ای که اخلاق و رفتار آنان قرآنی شود و آن را سرلوحه زندگی خویش قرار دهند .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: از آموزگاران و اولیای دانش آموزان نیز انتظار می رود که به بهترین شیوه آینده سازان این مرز و بوم را به روش قرآنی تربیت نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار