امام جمعه شهرری:

سقوط پهلوی نتیجه اعتماد به آمریکا بود

شهرری(پانا) - امام جمعه شهرری گفت: تجارب تاریخی نشان می دهد که نباید به آمریکا اعتماد کرد که سقوط رژیم شاه یکی از همان هاست.

کد مطلب: ۸۲۴۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
سقوط پهلوی نتیجه اعتماد به آمریکا بود

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری در حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی(ع) گفت: ظرفیت ها و پتانسیل ها ی زیادی در این کشور وجود دارد که با پشتوانه خداوند و استفاده درست از آنها می توانیم بر مشکلات فائق شویم.

وی با اشاره به دیدار کارگزاران ‌نظام ‌با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: رهبر معظم در تمامی مسائل حجت را تمام کرد و بیان کرد که به هیچ عنوان به آمریکا اعتماد نکنید.
شاهچراغی با بیان اینکه مستندات تاریخی زیادی مبنی بر بد عهدی آمریکایی ها وجود دارد، گفت: نمونه این مستندات روابط این کشور با کره شمالی است که قرار شد؛ کره سایت های اتمی خود را نابود کند در عوض آمریکایی ها وارد مذاکره شوند که خلاف این شد.
خطیب جمعه شهرری اضافه کرد: به دولت های اروپایی نیز نباید اعتماد کرد چرا که آنها در نهایت منافع آمریکا را به ما ترجیح می دهند.
وی در ادامه با تبریک فرارسیدن ماه مهمانی خداوند، افزود: ماه رمضان برکات‌ زیادی دارد و در احادیث ما بیش از 30‌ برکت تاکید شده است.
شاهچراغی خاطرنشان کرد: ورود این ماه با رحمت آغاز و با بخشش ادامه و با نجات از آتش جهنم پایان می یابد.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار