نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و ناحیه چهار مشهد:

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد: به دنبال پرورش نسلی خردگرا ، پرسشگر و پیرو قرآن وعترت هستیم

مشهد (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد گفت: در سطح ناحیه چهار مشهد بیش از 80 هزار و 800 دانش آموز در 165 مدرسه دولتی و 226 مدرسه غیردولتی تحصیل می کنند.

کد مطلب: ۸۲۴۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر  اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد: به دنبال پرورش نسلی خردگرا ، پرسشگر و پیرو قرآن وعترت هستیم

صفیه رکنی در نشست مشترک شورای معاونان اداره کل و ناحیه چهار که عصر روز چهارشنبه برگزار شد بااشاره به این که وسعت ناحیه چهار 16 درصد شهر مشهد را در بر می گیرد اظهار داشت : در این ناحیه محور فعالیت مدارس را بر اساس پنج عنصر تفکر ، علم ، اخلاق ، ایمان و عمل پایه ریزی کردیم تا در نهایت بتوانیم نسلی خردگرا ، پرسشگر و پیرو قرآن وعترت و بر اساس ساحت های ششگانه سند تحول تربیت کنیم.
وی ارتقاء مدیریت آموزشگاهی ، افزایش نرخ جذب واقعی در پایه اول ابتدایی ، افزایش کیفیت آموزشی و حفظ و رشد جایگاه ناحیه در مسابقات ؛ المپیاد ها و رقابت های علمی در کنار بسط و گسترش نگاه تربیتی به همه ارکان مدرسه در کنار توسعه مشارکت همه جانبه در تمامی برنامه ها و اقدامات این اداره و افزایش ظرفیت اقتصادی اداره آموزش و پرورش ناحیه را از دیگر برنامه های مهم آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد دانست.
رکنی همچنین گفت : در سطح ناحیه چهار مشهد بیش از 80 هزار و 800 دانش آموز در 165 مدرسه دولتی و 226 مدرسه غیردولتی تحصیل می کنند که حدود 42 هزار دانش آموز این ناحیه در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند.
رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد تصریح کرد: حدود 22 هزار و 600 دانش آموز ناحیه هم در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند ضمن این که در مجموع بیش از 3200 همکار فرهنگی در این ناحیه مشغول تدریس هستند .
وی در پایان احداث مرکز رفاهی ، بهره برداری از سالن ورزشی چندمنظوره ، اجرایی شدن بودجه تخصیصی برای ساخت استخر دانش آموزی ناحیه چهار و بازسازی سالن با کاربری ورزشی را از مهمترین برنامه هایی دانست که در این ناحیه برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.
گفتنی ست در این جلسه هر یک از معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد نیز به صورت اجمالی به بیان شرایط حوزه تحت مدیریت خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار