استاندار قم: خیرین نقش مهمی در توسعه ی فضاهای آموزشی داشته اند

هنرستان فنی و حرفه ای قدس با استفاده از ظرفیت های دولتی و خیرین تجهیز شود

قم (پانا)- استاندار قم در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم، آموزش مهارت های فنی را از نیازهای بازار کار دانست و گفت: هنرستان فنی و حرفه ای قدس با استفاده از ظرفیت های دولتی و خیرین جهت نیل به این هدف تجهیز شود.

کد مطلب: ۸۲۴۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قم: خیرین نقش مهمی در توسعه ی فضاهای آموزشی داشته اند

سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و سالگرد فتح شکوهمندانه خرمشهر را گرامی داشت.
استاندار قم در ادامه با اشاره به نقش خیرین در توسعه ی فضاهای آموزش گفت: با توجه به کمک های خیرین در افزایش سرانه ی فضاهای آموزشی رشد قابل توجهی داشته ایم.
نماینده عالی دولت در استان بررسی جزئیات طرح ها در جلسات کمیته های تخصصی شورای آموزش و پرورش را نیز خواستار شد و افزود: در جلسات صحن بایستی تنها کلیات جهت تصویب و نظر اعضاء مطرح شود.
صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت بیش از 4 دهه ای هنرستان قدس قم اظهار داشت: این هنرستان نیازمند تجهیزات جدید بوده و مسئولان باید با کمک خیرین و نیز اعتبارات دولتی، این هنرستان را مجددا به مرکز آموزش فنی و حرفه ای شاخص در استان قم تبدیل کنند.
استاندار قم در پایان نامگذاری سال جاری با عنوان حمایت از کالای داخلی را مورد توجه قرار داد و گفت: آموزش و پرورش ظرفیت های خوبی برای ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای ساخت ایران دارد.

قانون مجوز احداث فضاهای آموزشی و پوشش تحصیلی دانش آموزان لازم التعلیم از دستورات جلسه شورای آموزش و پرورش در روز جاری بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار