جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نوروزیان در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت آقایان/ نتایج تپانچه ۲۵ متر و ۱۰ متر مشخص شد

تهران (پانا) - مسابقات جهانی تیراندازی در شهر مونیخ پیگیری شد و نماینده کشورمان در ماده تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت آقایان با ایستادن در جایگاه شصت و ششم جهان به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۸۲۴۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
جام جهانی تیراندازی؛  پایان کار نوروزیان در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت آقایان/ نتایج تپانچه ۲۵ متر و ۱۰ متر مشخص شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، دومین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی در کشور آلمان و شهر مونیخ امروز (جمعه) در شرایطی پیگیری شد که در رشته تپانچه 25 متر بانوان نمایندگان کشورمان هانیه رستیمان، گلنوش سبقت الهی و سارامیرابی به ترتیب با 574، 565 و 556 امتیاز در رده‌های سی و نهم، هفتادم و هشتاد و پنجم جهان ایستادند و از صعود به فینال باز ماندند. در این مرحله 94 تیرانداز با هم به رقابت پرداختند.

در رشته تپانچه 10 متر آقایان نیز ملی پوشان کشورمان با ترکیب ابراهیم برخورداری، وحید گل خندان و محمد احمدی با کسب 575،573 و 571 امتیاز به ترتیب در جایگاه های چهل و یکم، چهل و نهم و شصت و هشتم جهان قرار گرفتند و از راهیابی به فینال بازماندند.

همچنین در این دوره از رقابت‌ها در تفنگ 50 متر سه وضعیت آقایان با 75 تیرانداز پیگیری شد که تنها نماینده کشورمان پوریا نوروزیان با 1163.50 امتیاز با قرار گرفتن در جایگاه شصت و ششم جهان به کار خود پایان داد و از راه یابی به فینال بازماند.

این رقابت‌ها فردا در رشته تفنگ 50 متر سه وضعیت بانوان و تفنگ 10 متر آقایان دنبال خواهد شد.

مسابقات تیراندازی جام جهانی از 1 تا 8 خرداد ماه با حضور 817 ورزشکار از 84 کشور جهان در شهر مونیخ آلمان در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار