فتح خرمشهر تجلی مقاومت در برابر استکبار است

تهران (پانا) - جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: فتح خرمشهر تجلی مقاومت در برابر استکبار و ظلم بود.

کد مطلب: ۸۲۴۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
فتح خرمشهر تجلی مقاومت در برابر استکبار است

حبیب‌الله توکلی در مراسم گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر به نقش‌آفرینی مردم و نیروهای مسلح در فتح خرمشهر اشاره کرد و توضیح داد: سوم خرداد یادآور حماسه‌سازی لرستان در دوران دفاع مقدس است و فتح خرمشهر تجلی مقاومت در برابر استکبار و ظلم بود. گردان‌های لرستان در تیپ المهدی شیراز با فداکاری از کیان ایران دفاع کردند.

توکلی به نقش امام خمینی(ره) به عنوان فرماندهی کل قوا در عملیات بیت‌المقدس اشاره کرد و ادامه داد: دستاوردهای این عملیات مقدس در سطح جهانی بازتاب داشت وعلی‌رغم تحریم و محدویت‌های آن زمان با فرماندهی متعهد و متدین امام امت خرمشهر آزاد شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در بخش دیگر سخنان خود به یکم خرداد سالروز شهادت سرلشکر بروجردی اشاره کرد و گفت: سردار بروجردی از فرزندان لرستان مورد اعتماد شورای انقلاب بود و در اوایل انقلاب با حکم شهید بهشتی حفاظت از امام خمینی(ره)، مسئولیت زندان اوین، فرماندهی سپاه در شمال غرب کشور را برعهده داشت و با خدمات شایسته به مردم عزیز کردستان خود را در ذهن مردم به مسیح کردستان مطرح کرد.

وی افزود: شهید بروجردی در شرایط سخت مبارزه با ضد انقلاب خدمات‌رسانی به مردم را در اولویت قرار داد. لرستان با تیپ ۵۷ با تمام توان در مقابل پیشروی دشمن ایستاد و بخش قابل توجهی از ارتفاعات پیرانشهر را از دشمن پس گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار