تجدید میثاق با آرمان های شهدا در سالروز آزادسازی خرمشهر

اصفهان (پانا) - همزمان با سوم خرداد و گرامیداشت فتح خرمشهر سرپرست و مسئولین آموزش و پرورش استان اصفهان باحضور در گلستان شهدا ، با آرمان های شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق دوباره نمودند.

کد مطلب: ۸۲۴۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق با آرمان های شهدا در سالروز آزادسازی خرمشهر

همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر ، روز مقاومت، ایثار و پیروزی ؛ سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به همراه جمعی از مسئولین با حضور در گلستان شهدا با آرمان های شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق دوباره نمودند.

در این مراسم که در کنار مزار فرمانده لشکر امام حسین (ع) شهید حاج حسین خرازی و جمعی دیگر از شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد ، محمد جواد احمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش با نثار فاتحه و گرامیداشت رشادت ها و خاطرات شهدا ، سوم خرداد را پبیروزی تاریخی رزمندگان اسلام مطرح نمود و گفت : وظیفه داریم برای ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی و ان‌شاء‌الله که بتوانیم راه و یاد شهدا را درهمه جا بویژه در ادارات و مدارس زنده نگه داریم و این فرهنگ را ترویج کنیم.

اکبر پناهی معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در سخنانی شهید حاج حسین خرازی را از معدود فرماندهان دفاع مقدس دانست که علاوه بر تسلط بر فرماندهی در ابعاد نظامی ، ابعاد تربیتی و اخلاقی نیروهای تحت امر خود را مورد تاکید و از اولویتهای کاری می دانست.

وی با بیان خاطراتی از این فرمانده دفاع مقدس گفت : لشکر امام حسین (ع) پیشقراول تاسیس مجتمع های آموزشی در خط مقدم جبهه ها بود و این با ابتکار شهید حاج حسین خرازی به سرانجام رسید که علاوه بر مدیریت دفاع نظامی ، پیگیر آموزشهای اخلاقی ، مذهبی و کلاس درس دانش آموزان و رزمندگان حاضر در جبهه های جنگ بود.

این مراسم با حضور بر مزار شهدای فرهنگی و دانش آموزان شهید و گرامیداشت یاد ونام این عزیزان به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار