به مناسبت سالروز فتح خرمشهر انجام شد

دیدار مسئولان آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با آزاده و جانباز فرهنگی

سرگلزایی مقدم: سوم خرداد حماسه پرافتخاری در تاریخ کشور است

زاهدان (پانا)- مسئولان آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور در منزل حسن حسامی آزاده و جانباز فرهنگی یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۸۲۴۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مسئولان آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با آزاده و جانباز فرهنگی

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، سعیده سرگلزایی مقدم در این دیدار که با حضور، مدیر سازمان دانش آموزی استان، رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان و جمعی از روسای ادارات داخلی اداره کل و کارکنان اداری ناحیه ۲ برگزار شد، اظهار کرد: عملیات "بیت المقدس" پس از ۵۷۸ روز اشغال خرمشهر حماسه ای پر افتخاری در تاریخ کشور اسلامی ماست.

وی افزود: این پیروزی ارزشمند از آن رو که با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان همراه بود به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ۸ سال دفاع مقدس کشور به شمار می‌رود.

سرگلزایی مقدم با اشاره به اینکه خرمشهر یادآور مقاومت و سرگذشت سلحشورانی است که با دست خالی متجاوز مسلح را زمین گیر کرده بود گفت: پاسبانی از ارزش هایی که رزمندگان، جانبازان و آزادگان این مرز و بوم برای اعتلای آن از همه چیز خود گذشت وظیفه امروز همه مردم ماست.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان برای این دیدار خاطرنشان کرد: این آیین به همت سازمان دانش آموزی برگزار شده تا دانش آموزان امروز ضمن آشنایی با دلاورمردی های رزمندگان مراتب سپاس خود را به آنان ابلاغ نمایند.

سرگلزایی مقدم تصریح کرد: ما وظیفه داریم تا ارزش ها را به شکل صحیح به نسل های آتی منتقل کنیم و این موضوع مهم نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و سنجیده است.

وی آزادگان، جانبازان و رزمندگان را سرمایه اصلی جامعه دانست و افزود: اگر نمی بود رشادت‌ها و فداکاری‌های این عزیزان امروزه جامعه ما بایستی با مخاطرات عدیده ای روبرو می شد.

گفتنی است: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و ابلاغ پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان از آقای حسامی خواست تا حاضرین به شنیدن خاطرات خود از دوران دفاع مقدس مهمان کند.

شایان ذکر است حسنی آزاده و جانباز فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان به پاس سالها همراهی و از خودگذشتگی لوح سپاس خود را به همسر خویش تقدیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار