پیام تبریک رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان طی پیامی سالروز آزاد سازی خرمشهر را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مردم شریف، بصیر و خداجو تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۲۴۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان

متن پیام هاشم برآوردی بدین شرح است:

تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران،مملو از رویدادهایی است که هریک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است.

در این میان،حماسه آزاد سازی خرمشهر،به عنوان نقطه عطفی به شمار می آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمانان این مرز و بوم ، به منصه ظهور رسید.

سالگرد حماسه آزاد سازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال های دفاع مقدس وروزهای غریب اتکای مظلومانه آسمانی ترین انسانهایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و نوامیس وارزشهای مقدس این خاک پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازی ماندگار پیوند خوردند.

بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران ، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.

اینجانب سالروز این پیروزی عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )،از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان

هاشم برآوردی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار