سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی خبرداد:

فعالیت 450 سازمان مردم نهاد در آذربایجان غربی

ارومیه(پانا)- سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: 450 سازمان مردم نهاد در این استان فعالیت دارد که این تعداد بیش از 2 برابر ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید است.

کد مطلب: ۸۲۴۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 450  سازمان مردم نهاد در آذربایجان غربی

اکبر محمدی با اعلام این مطلب، افزود: تعداد سازمان های مردم نهاد آذربایجان غربی از حدود 200 سمن در سال 1392 به 450 سمن در سال جاری رسیده که این امر در راستای سیاست دولت تدبیر و امید در توسعه کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد و توسعه‌‎ مشارکت‌های اجتماعی و فرهنگی است.

وی اضافه کرد: شناسایی و استفاده از ظرفیت جوامع محلی و تشکل های مردمی از دیگر اقدامات مرتبط با توسعه فعالیت سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی است.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: یکی از اولویت های اساسی ما تشکیل سازمان های مردم نهاد تخصصی است تا مردم با یک ساختار مناسب در قالب سازمان های مردم نهاد به صورت تخصصی ساماندهی شوند.

وی افزود: تشکل های غیردولتی علاوه بر خدمات و فعالیت های فیزیکی می توانند با نقد سازنده خود ایرادها را به صورت مسالمت آمیز حل و فصل کنند.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از ایجاد سازمان های مردم نهاد در استان ادامه داد: با توجه به اهمیتی که سازمان های مردم نهاد در جامعه دارد، باید از تشکیل و توسعه این سمن ها حمایت جدی شود.

محمدی با اشاره به اینکه توسعه هر کشوری در گرو حمایت از ابزارهای اجتماعی است، افزود: توسعه مشارکت های اجتماعی از فاکتورهای مهم در توسعه هر کشوری محسوب می شود و باید حمایت های لازم از این بخش صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار