پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر پیامی صادر نمود ، متن پیام به این شرح است:

کد مطلب: ۸۲۴۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است. در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به‌شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.

حماسه سوم خرداد تجلی ربانی رهروان نور است. این روز روز فتح ارزش ها است ؛ ارزشهایی که برای تثبیت آن جان‌های معزز و معظمی نثار شد و ایران و ایرانی ، غیرت خود را به جهانیان ثابت کرد و نشان داد که در برابر تجاوز خاموش نایستاده است.

بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.

این واقعه افتخارآفرین ، متعلق به همه نسل هاست و فرهنگ بسیجی بود که این افتخار را برای این سرزمین رقم زد و یادآور خون‌های پاکی است ؛ که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد تا حتی یک وجب از دامان خاک عزیز ایران اسلامی به دست دشمن نیفتاده تا نام خرمشهر "شهر خون و قیام" ، تا همیشه تاریخ به نشانه مقاومت و ایستادگی، خرم و جاوید بماند.

اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار