استان چهارمحال وبختیاری

برگزاری جشن الفبا برای 16 هزار دانش آموز کلاس اولی استان چهارمحال وبختیاری

شهرکرد (پانا) -معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری گفت: جشن الفبا برای 16 هزار دانش آموز کلاس اولی سال تحصیلی 97-96 استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۴۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن الفبا برای 16 هزار دانش آموز کلاس اولی استان چهارمحال وبختیاری

فرج الله اعرابی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در روز های پایانی سال تحصیلی97-96 ، جشن الفبای دانش آموزان پایه اول ابتدایی با حضور و مشارکت والدین دانش آموزان ، معلمان ، مربیان با هدف آموزش زبان شکر گفتن خداوند یکتا در اهداء نعمت های بی شمار به انسان از جمله نعمت علم و دانش ، قدر دانی از زحمات معلمان سخت کوش پایه اول ابتدایی و همچنین ماندگار شدن بهترین خاطره دوران تحصیل در ذهن دانش آموزان به اجرا در آمد .

اعرابی افزود: چندین سال است که جشن الفبا در کلاس های پایه اول ابتدایی با شور و نشاط خاصی در بین دانش آموزان برگزار می شود تا آنان در یک اقدام عملی با مهمترین درس مهارت زندگی که همان زبان قدر دانی از بزرگترها به ویژه معلم ، پدر و مادر را که بیشترین زحمت را در راه تعلیم و تربیت متقبل می شوند را بیاموزند و همواره در طول زندگی شکر گزار نعمت های بی کران الهی به انسان باشند.

وی بیان کرد: دراین جشن دانش آموزان دختر و پسر به بار نشستن تعلیم و تربیت را درآموزشگاه های شهری و روستایی استان جشن می گیرند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری گفت: در گذشته جشن الفبا برای دانش آموزان کلاس اول برگزار نمی‌شد، اما باید خاطر نشان کرد ، کلاس اول یکی از بهترین دوره های تحصیلی است ، معلم پایه اول همیشه در خاطره دانش‌آموزان باقی می‌ماند، همه کسانی که دوره تحصیل را به پایان برده اند معلم کلاس اول را به یاد دارند و این معلم در ذهن همه دانش‌آموزان ماندگار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار