علی شیر زهرایی: انسداد مبادی بی‌سوادی ، جذب کودکان بازمانده و تارک تحصیل مهم ترین برنامه حوزه آموزش ابتدایی است

معاون آموزش ابتدایی اداره ی‌ کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویر احمد گفت: انسداد مبادی بی‌سوادی و جذب کودکان بازمانده و تارک تحصیل از مهم ترین و حساس ترین برنامه های حوزه آموزش ابتدایی استان است.

کد مطلب: ۸۲۴۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
علی شیر زهرایی: انسداد مبادی بی‌سوادی ، جذب کودکان بازمانده و تارک تحصیل مهم ترین برنامه  حوزه آموزش ابتدایی است

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد، علی شیر زهرایی در گردهمایی یک روزه مدیران آموزش وپرورش شهرستان ها ومناطق استان با بیان اینکه انسداد مبادی بی سوادی از مهم ترین و اساسی ترین سیاست ها و برنامه ی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اگر مبادی ورود بی سوادی بسته شود در آینده ،فرد بی سواد نخواهیم داشت.

وی استراتژی آموزش و پرورش را کیفیت بخشی دانست و گفت: برنامه محوری اولین قدم برای انجام هرکاری است و برنامه ریزی برای پیگیری اقدامات حوزه آموزش ابتدایی اساس کار ما در اداره کل آموزش و پرورش استان است.

زهرایی افزود: طرح انسداد مبادی بی سوادی باید با جدیت دنبال شود و در این زمینه از پتانسیل و ظرفیت اداره ثبت احوال ،خانه های بهداشت ، بخشداران، دهیاران ،‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا ‌،نیروی انتظامی و معتمدین محلی استفاده شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره ی کل آموزش و پرورش استان با اشاره به پنج سیاست ابلاغی وزارت آموزش و پرورش، به بیان برنامه های اولویت دار حوزه آموزش ابتدایی استان پرداخت و گفت: بازنگری و اصلاح نظام ارزشیابی کیفی -توصیفی، بکارگیری راهبران آموزشی و تربیتی، ‌اعمال سیاست چند معلمی برای آموزش تخصصی پایه های پنجم و ششم، توسعه کمی و کیفی دوره ی پیش دبستان یک ساله با اولویت مناطق محروم را از مهمترین برنامه های آموزش ابتدایی برشمرد.

وی اظهار امیدواری کرد در سایه مشارکت همگانی دستگاه های اجرایی استان و نهاد های مدنی در سال تحصیلی فراروی ،شاهد توسعه وتقویت آموزش در ابعاد کمی وکیفی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار