با حضورمدیر کل امور روستایی وشوراها استانداری خوزستان :

نشست هم اندیشی با کارآفرینان بخش چغامیش شهرستان دزفول برگزار شد

اهواز (پانا) - حسینی مدیر کل امور روستایی وشوراها استانداری خوزستان با کارآفرینان بخش چغامیش دزفول دیدار و مشکلات کارآفرینان را مورد بحث و بررسی قرار داد.

کد مطلب: ۸۲۴۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست  هم اندیشی  با کارآفرینان بخش چغامیش شهرستان دزفول برگزار شد

حسینی در این نشست تاکید کرد یکی از مهمترین دغدغه های مردم بحث اشتغال میباشد که نیازمند توجه بیشتر مسئولین و کارآفرینان را میطلبد و کارآفرینان باید اهتمام ویژه ای به مسئله اشتغال جوانان بکنند. ورود دهیاریها به بحث اشتغال و مسائل اقتصادی از طریق تشکیل تعاونی های دهیاری ها باید بیشتر شود و با توجه به مستعد بودن بخش در زمینه های کشاورزی، دامپروری و گردشگری زمینه مناسبی را جهت راه اندازی مشاغل و کارگاه های اقتصادی بوجود آورده است .

وی در ادامه افزود: دهیاری ها نباید فقط به فکر کارهای عمرانی باشند و باید در زمینه اشتغال و کارهای اقتصادی جهت رفع مشکلات اشتغال جوانان گام های بزرگی بردارند. آموزش به اهالی ، استفاده از ظرفیت های بزرگ بخش در زمینه گردشگری و زیارتی، احترام به جایگاه کارآفرینان و تشویق آنها و رفع مشکلات پیش روی آنها، ورود کارآفرینان و شرکت های تعاونی به کشت گیاهان دارویی و ارتباط آنها با سایر نقاط استان و صادرات محصولات تولیدی بخش را از مهمترین کارهایی دانست که باید مورد توجه مسئولین و کارآفرینان قرار گیرند .

درپایان کارآفرینان و دهیاران بخش چغامیش دزفول نیز مشکلات فرا روی اقتصادی و اشتغال بخش را جهت پیگیری به سمع مدیر کل امور روستایی و شوراها استان رساندند و در مقابل تصمیماتی برای تسهیل اشتغالزایی و تولید در منطقه از سوی مدیرکل امور روستایی اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار