سمانه خوشقدم: برای موفقیت در لیگ جهانی کاراته پله به پله پیش رفته‌ایم

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان دختر کاراته پیش از عزیمت به بلغارستان، محل برگزاری لیگ جهانی انتخابی المپیک ۲۰۱۸ ابراز امیدواری کرد شاگردانش در تاتامی صوفیه بهترین عملکرد را داشته باشند.

کد مطلب: ۸۲۴۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
سمانه خوشقدم: برای موفقیت در لیگ جهانی کاراته پله به پله پیش رفته‌ایم

سمانه خوشقدم در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: ما پله پله پیش رفتیم؛ اول رقابتهای قهرمانی آسیا و بعد از آن لیگ جهانی در صوفیه بلغارستان که برای ما بسیار حائز اهمیت است؛ هم به لحاظ کمی هم به لحاظ کیفی.

وی افزود: می دانیم وارد چه آوردگاه مهمی می شویم. مدعیان با انگیزه بسیار بالا برای کسب سهمیه المپیک همانند ما به این مسابقات می آیند و من امیدوارم بتوانیم نتیجه ای درخور نام ایران کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی بانوان در خصوص اردوی آماده سازی این تیم گفت: اردوی هفتم ما از 30 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا روز اعزام(فردا 3 خرداد ماه) ادامه داد. در این اردو 2 جلسه تمرین بدنسازی، یک جلسه تمرین میدانی و 5 جلسه تمرین کاراته داشتیم.

وی ادامه داد: پس از بازگشت از رقابتهای قهرمانی آسیا زمان بسیار کمی برای ریکاوری و آماده شدن در اختیار داشتیم، اما بچه ها از اسفند ماه در اردوهای منظم ومنسجم بودند و درصدد هستیم بهترین عملکردمان را در صوفیه به نمایش بگذاریم.

خوشقدم در پایان گفت: از مردم خوب کشورم درخواست می کنم انرژی مثبت را سمت تیم ما بفرستند.

تیم ملی جوانان فردا پنجشنبه علیرضا حیدری، علیرضا فرجی، ابوالفضل میرزایی، نوید محمدی و عرفان داودی در بخش پسران و لیلا برجعلی، فاطمه خنکدار، مبینا حیدری، نگین آلتونی در بخش دختران عازم لیگ جهانی بلغارستان می شوند.

هدایت تیم پسران را مهران بهنام فر و تیم دختران را سمانه خوشقدم برعهده دارند.

لیگ جهانی بلغارستان طی روزهای جمعه تا یکشنبه 4 تا 6 خرداد ماه در شهر صوفیه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار