رقبای تکواندوکاران ایران در قهرمانی آسیا معرفی شدند

تهران (پانا) - مراسم قرعه‌کشی بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در هتل "فرست" هوشیمینه برگزار شد و هوگوپوشان کشورمان رقیبان خود را شناختند.

کد مطلب: ۸۲۴۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
رقبای تکواندوکاران ایران در قهرمانی آسیا معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا - 2018 از ساعت 6:30 صبح (به وقت محلی) روز شنبه - 5 خردادماه در سالن "پوتو" هوشیمینه آغاز می‌شود.

برهمین اساس و طبق برنامه اعلامی مراسم قرعه‌کشی این مسابقات ظهر امروز (چهارشنبه - 2 خردادماه) و در هتل "فرست" انجام و نمایندگان کشورمان حریفان خود را در این دوره از رقابت‌ها شناختند.

آرمین هادی‌پور در وزن 54- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست به مصاف برنده دیدار هندوستان و هنگ کنگ می رود. ابراهیم صفری دیگر نماینده کشورمان در این وزن ابتدا با قرعه استراحت روبه رو است و پس از آن با برنده دیدار ویتنام و بوتان مبارزه می‌کند.

در وزن 58- کیلوگرم فرزان عاشورزاده نماینده کشورمان است که پس از یک دور استراحت، در اولین دیدار با برنده دیدار هندوستان و بوتان رقابت می‌کند.

سروش احمدی نماینده وزن 63- کیلوگرم در دور نخست استراحت خواهد داشت و در دور دوم با برنده دیدار فیلیپین و سنگاپور پیکار می‌کند.

امیرمحمد بخشی تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم در نخستین گام رو در روی نماینده هنگ کنگ قرار می‌گیرد و در ادامه باید هوگوپوشی از مالزی را شکست دهد.محمد سالار وحیدی دیگر هوگوپوش ایران در این وزن ابتدا با تکواندوکاری از فیلیپین دیدار می‌کند و در صورت پیروزی باید برنده دیدار کره‌جنوبی، میانمار و ژاپن را از پیش رو بردارد.

مهدی جلالی هوگوپوش وزن 74- کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت در صورت پیروزی رو در روی برنده دیدار تایلند و عربستان قرار می گیرد.

مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم ابتدا با قرعه استراحت روبه رو است و در ادامه با برنده دیدار فیلیپین و بوتان مبارزه خواهد کرد.

پوریا عرفانیان تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم در دور نخست با هوگوپوشی از چین دیدار خواهد کرد و پس از آن به مصاف « سئونگ هوآن لی» نماینده کره‌جنوبی نایب قهرمان بازی‌های یونیورسیاد 2017 می‌رود. احمد محمدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از یک‌دور استراحت رو در روی برنده دیدار ازبکستان و عربستان قرار می‌گیرد.

در وزن 87+ کیلوگرم سعید رجبی در اولین دیدار رو در روی هوگوپوش سریلانکا قرار می‌گیرد و پس از باید با سجاد مردانی دیگر نماینده کشورمان در این وزن دیدار می‌کند.

هدایت تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و حسن فلاحی راد به عنوان مربی است.

اما در گروه زنان کیانا اخوان نماینده وزن 46- کیلوگرم کشورمان ابتدا باید به مصاف «ئی جی لی» کره‌ای قهرمان نونهالان جهان 2015 برود و پس از آن با برنده دیدار ژاپن و هنگ کنگ مبارزه کند.

ناهید کیانی تکواندوکار وزن 49- کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت، در اولین دیدار رو در روی برنده دیدار هندوستان و لبنان قرار می‌گیرد. سودابه پور صادقیدیگر نماینده کشورمان در این وزن در نخستین گام برابر «سو وی لام» از هنگ کنگ قرار می گیرد و در ادامه باید یکی از هوگوپوشان تایلند، کره‌جنوبی و میانمار را شکست دهد.

در وزن 57- کیلوگرم طیبه پارسا نماینده کشورمان در دور نخست با «راما ابوالروب» از اردن دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا دیدار می‌کند و پس از با باید به مصاف برنده چین و مالزی مبارزه کند.

کیمیا علیزاده هوگوپوش وزن 62- کیلوگرم ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن باید به مصاف برنده دیدار فیلیپین و ژاپن می‌رود.

ملیکا میرحسینی در وزن 67- کیلوگرم در اولین دیدار با نماینده قزاقستان دیدار خواهد کرد و در ادامه به مصاف «یونفی گو» چینی می رود

هانیه اخلاقی در وزن 73- کیلوگرم ابتدا با نماینده هندوستان مبارز ه می کند و پس از آن رو در روی «دابین لی» از کره جنوبی قهرمان بازی‌های یونیورسیاد 2017، قهرمان بازی‌های آسیایی 2014 و یک مدال نقره و دو برنز گرندپری 2017 قرار می‌گیرد.

زهرا پوراسماعیل تکواندوکار وزن 73+ کیلوگرم کشورمان در نخستین گام با «دلوا ریزکی» از اندونزی دیدار می‌کند و در ادامه به مصاف «شوئین ژنگ» چینی قهرمان بازی‌های المپیک ریو 2016، مدال برنز قهرمانی جهان 2017، برنز قهرمانی آسیا 2016 و ... می‌رود.

گفتنی است؛ هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و مهناز حسین‌زاده به عنوان مربی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار