آغاز تابستان با فیلم موزیکال «خاله قورباغه» برای کودکان

تهران (پانا)- فیلم سینمایی عروسکی - موزیکال «خاله قورباغه» به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور عید فطر روی پرده سینماهای کشور می‌رود.

کد مطلب: ۸۲۴۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز تابستان با فیلم موزیکال «خاله قورباغه» برای کودکان

به گزارش مشاور رسانه‌‎ای «خاله قورباغه»، این فیلم عروسکی - موزیکال بعد از فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» در سرگروه آزادی روی پرده سینماهای کشور می‌رود.

«خاله قورباغه» داستان عروسکی به همین نام است که سال‌ها قبل در فیلم سینمایی «گلنار» درخشیده بود. خاله قورباغه فضای کاملا فانتزی دارد که عروسک‌های آن را مرضیه محبوب، آماده کرده است.

مهمترین شاخصه «خاله قورباغه»، توجه آن به فرهنگ ایرانی در تولید فضای موزیکال و آموزش‌های کودکانه است. این فیلم عروسکی و موزیکال تلاش کرده است در کنار ایجاد فضایی شاد برای کودکان، آن‌ها را با مفاهیم خانواده، رابطه نزدیک مادربزرگ‌ها و نوه‌ها و همچنین همکاری جمعی در حل مشکلات آشنا کند.

بر اساس این گزارش، فیلم عروسکی موزیکال «خاله قورباغه» در ۱۱۰ روز فیلمبرداری شده و موسیقی و ترانه‌های این فیلم موزیکال را سعید شهرام ساخته است. همچنین صداگذاری فیلم را بهمن اردلان انجام داده و جلوه‌های بصری نیز توسط دکتر امیررضا معتمدی انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار