مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل:

طرح های "مفتاح الجنه"، "محسنین" و "جشن گلریزان" در اردبیل برگزار می شود

اردبیل(پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: در ماه مبارک رمضان و با هدف دلجویی و عیادت از خانواده‌های نیازمند طرح "مفتاح الجنه" در استان اردبیل اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۲۴۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح های "مفتاح الجنه"، "محسنین" و "جشن گلریزان" در اردبیل برگزار می شود

حسین دشتی در جلسه شورای روابط عمومی‌های استان با اعلام این خبر افزود: در این طرح با کمک خیرین و همراهی برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان درصدد رفع بخشی از نیازهای مادی، معنوی، عاطفی و اجتماعی نیازمندان هستیم .

وی خاطرنشان کرد: در این طرح روسای ادارات با همراهی مسئولان اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در منازل مددجویان این اداره کل حضور می‌یابند و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار می گیرند و با کمک های مادی و معنوی نسبت به حل مسائل آنان اقدام می نمایند .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به برگزاری طرح «محسنین» با هدف حمایت مالی از کودکان با سرپرست ناتوان اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر 5 هزار و 200 دانش آموز نیازمند استان تحت پوشش این اداره کل قرار دارند که در سال گذشته تعداد حامی برای هر یک از آنها به 2 نفر رسید و در سال جاری سعی داریم با اطلاع‌رسانی گسترده ، تعداد حامیان را به 4 نفر برسانیم تا از حمایت های آنها برای کمک به این افراد نیازمند استفاده کنیم .

دشتی ادامه داد: خیرینی که می خواهند در این طرح حمایتی سهیم باشند می توانند عدد یک را به سامانه 30003333 پیامک کنند تا راهنمایی لازم برای انتخاب دانش آموزان به آنها اطلاع رسانی شود .

وی با بیان اینکه فضای معنوی ماه مبارک رمضان توفیق دستگیری از مستضعفان را روزافزون کرده است اظهار کرد: استان اردبیل جزء استان هایی است که در اجرای طرح های حمایتی و تکریم نیازمندان موفق عمل کرده است و امیدواریم در سالجاری نیز در اجرای موفق طرح محسنین از استان های مطرح در کشور باشیم .

دشتی با اشاره به اینکه سال گذشته 18 میلیارد و 70 میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه "امداد ولایت" با بازپرداخت 5 ساله با بهره پایین به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان پرداخت شده است، اضافه کرد: 70 درصد این تسهیلات برای اشتغالزایی و 30 درصد برای رفع نیازهای دیگر مددجویان هزینه شده است .

وی یادآور شد : مطابق سالهای گذشته، امسال نیز جشن گلریزان برای کمک به نیازمندان، دوازدهم ماه مبارک رمضان با حضور خیرین و نیکوکاران در سالن ولایت استان اردبیل برگزار خواهد شد که امیدواریم مردم در این امر خداپسندانه مشارکت بالایی داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار