مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در بهارستان:

ساماندهی نیروی انسانی مهمترین برنامه پروژه مهر است

بهارستان (پانا) - جلسه کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ،عصر دیروز در ناحیه 1 بهارستان تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۲۴۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی نیروی انسانی مهمترین برنامه پروژه مهر است

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران به نقل از ناحیه یک بهارستان ، عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران در این نشست با تاکید بر هماهنگی، برنامه ریزی دقیق و تمهید مقدمات برای سال تحصیلی جدید در ابعاد مختلف به ویژه ساماندهی نیروی انسانی ، اظهار داشت: ساماندهی فضا و تجهیزات، ثبت نام به موقع دانش آموزان و آماده سازی مدارس برای شروع یک سال تحصیلی با نشاط از جمله برنامه های اصلی پروژه مهر است.

وی، برنامه ریزی دقیق ، جامع و واقع بینانه را در سایه استخراج آمارهای واقعی دانست وافزود: معاونین و کارشناسان با مطالعه عمیق شیوه نامه ساماندهی نیروی انسانی ، ارایه نظرات ، پیشنهادات و انتقادات سازنده باید در فراهم نمودن شرایطی مطلوب جهت آغاز سال تحصیلی جدید تلاش کنند.

فولادوند در پایان خاطرنشان کرد: ‌بررسی درخواست بازنشستگی همکاران محترم فرهنگی و‌نقل و انتقال معلمین از دیگر محورهایی است که از حساسیت بالا ، نظارت و مدیریت جامعی باید برخوردار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار