مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: تفویض اختیار احساس مسئولیت بیشتری به افراد خواهد داد

جایگزینی نظارت سیستمی بجای نظارت بالینی مهم و غیر قابل انکار است

زاهدان (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان موضوع جایگزینی نظارت سیستمی بجای نظارت بالینی را مهم و غیر قابل انکار دانست و معتقد است تفویض اختیار را موجب سهولت و روان کردن امور می شود.

کد مطلب: ۸۲۴۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: تفویض اختیار احساس مسئولیت بیشتری به افراد خواهد داد

علیرضا نخعی در جلسه شورای نظارت بر مراکز غیر دولتی استان با اشاره به موضوع مهم تفویض اختیار اظهار داشت: واگذاری کار به ادارات شهرستانها و مناطق توفیقات بیشتری را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر تفویض اختیار تمام و کمال کارها، موضوع نظارت و پیگیری امور ازطریق شورای نظارت استان را مهم عنوان نمود و بیان داشت: مادامی که ادارات شهرستان ها و مناطق، کار را به درستی انجام داده و پیش ببرند این امر تداوم خواهد داشت و در صورت خطا یا عدول از چارچوب قانونی، تفویض اختیار سلب می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: شورای نظارت موضوع تشویق و تنبیه مراکز غیر دولتی را همانند مراکز دولتی باید در دستور کار قرار دهد و به جد دنبال نماید.

نخعی موضوع جایگزینی نظارت سیستمی بجای نظارت بالینی را مهم و غیر قابل انکار دانست.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت اطلاعات مراکز و مدارس غیر دولتی، خاطر نشان کرد: به روز رسانی و تکمیل بسیاری از موارد مورد نیاز در این سامانه برای دسترسی آسان تر مراجعین مهم و ضروری است.

نخعی گفت: در راستای کیفیت بخشی به امور مراکز غیر دولتی و نظارت هر چه بیشتر بر این مراکز، از ظرفیت دستگاه های نظارتی به منظور ترغیب و تشویق و در موارد لزوم تنبیه آنان نیز بهره گیری خواهیم نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار