حماسه آزادسازی خرمشهر پیام مقاومت ملت ایران را به جهان رساند

همدان (پانا) - فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) خواهران صالح آباد شهرستان بهار گفت: عملیات بیت المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ما به شمار می‌رود که طی آن پیام مقاومت و ذلت‌ناپذیری ملت ایران به دشمنان انقلاب اسلامی رسید.

کد مطلب: ۸۲۴۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
حماسه آزادسازی خرمشهر پیام مقاومت ملت ایران را به جهان رساند

مریم طلایی‌نیک‌ ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت : سوم خرداد، یادآور ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان اسلام است.

وی بیان داشت : عملیات بیت المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ما به شمار می‌رود که طی آن پیام مقاومت و ذلت‌ناپذیری ملت ایران به جهان و دشمنان انقلاب اسلامی رسید.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) خواهران صالح آباد با اشاره به برنامه‌های این مناسبت بیان داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا، شرکت بسیجیان در مراسم صبحگاه مشترک، برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر و خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس در سطح حوزه و پایگاه‌های مقاومت از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

وی ادامه داد: بازدید بسیجیان از باغ موزه دفاع مقدس استان، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های اجرایی در این خصوص است.

طلایی‌نیک یادآور شد: همچنین از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به پیاده‌روی و قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهر صالح آباد، برپایی ایستگاه سلامت، حضور پرشکوه بسیجیان در نماز جمعه و برپایی نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری محافل انسی با قرآن و ختم صلوات، برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین با موضوع حماسه آزادسازی خرمشهر و رشادت‌های رزمندگان، مسابقات فرهنگی با محوریت مقاومت و ایثار و همچنین مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های این حوزه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار