خدمت در مدارس شاهد یک خدمت خاص و مقدس است

خرم آباد ( پانا ) - مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه ستاد اجرایی شاهد آموزش و پرورش استان گفت:خدمت در مدارس شاهد یک خدمت خاص و مقدس است.

کد مطلب: ۸۲۳۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
خدمت در مدارس شاهد یک خدمت خاص و مقدس است

رضا زینی وند مقدم ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت المقدس گفت: در جریان آزادسازی خرمشهر همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند به نوعی دست خداوند در آستین رزمندگان ما نمایان شد .

وی قدرت ایمان ،غرور ملی، عشق و علاقه به وطن ،یاری و امداد الهی را از عوامل این پیروزی غرورآفرین برشمرد و گفت : خرمشهر نماد غرور ملی ایران است و یکی از افتخارات بزرگ دوران دفاع مقدس ،آزادسازی خرمشهر در مقابل ارتش تا دندان مسلح عراق و ایادی استکبار بود.
زینی وند مقدم گفت : خدمت در مدارس شاهد یک خدمت ویژه و خاص است زیرا در اینگونه مدارس فرزندان شهدا، یادگاران شهدا و جانبازان و کسانی که با ایثار خود دین خود را به انقلاب ادا کرده اند به عنوان امانت در دست ما هستند .
وی بر لزوم اهتمام جدی و بکار بستن تمام توان و تلاش برای ارتقاء اینگونه مدارس تاکید کرد و گفت : با تمام توان در خدمت این عزیزان هستیم و تمام تلاش خود را در جهت ارتقا مدارس شاهد به کار میبریم تا شرمنده شهدا و جانبازان نباشیم .
وی در پایان ازمدیرکل بنیاد شهید استان لرستان خواست تا در خصوص ارتقاء مدارس شاهد در جذب و تخصیص سهم ۷۵ درصد شهریه جامعه هدف و مبالغ و هزینه ی برگزاری کلاس های تقویتی و جبرانی پیگیریهای لازم را در دستور کار قرار دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار