افزایش 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی در همدان

همدان (پانا) - سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از مصوبه افزایش میانگین 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی در همدان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۳۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی در همدان

کامران گردان در حاشیه صحن شورا در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: نرخ تاکسیرانی شهر همدان در سال 1397 مطرح شد و با استناد به بند 27 ماده 80 قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و اصلاحات بعدی آنان، با نرخنامه مبنی بر افزایش نرخ میانگینی تا 15 درصد کرایه تاکسی موافقت شد.

گردان همچنین از تصویب اعمال ضریب 10درصد در محاسبات عوارض نوسازی و بهای خدمات سالیانه املاک با عملکرد صنعتی در معبر اصلی بلوار شهید سردار همدانی خبر داد.

وی در این خصوص توضیح داد: در راستای حمایت از رونق تولید و اشتغال و تسریع روند اجرای طرح تعریض املاک واقع در مسیر طرح بلوار شهید سردار همدانی با پیشنهاد شهرداری مبنی بر اعمال ضریب 10درصد در محاسبات عوارض نوسازی و بهای خدمات سالیانه املاک با عملکرد صنعتی (کارگاه و کارخانجات) واقع در معبر اصلی این بلوار که مقدار مسیری ملک خود را واگذار می‌کنند موافقت شد.

وی همچنین یادآور شد: با عنایت به پیشنهاد نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران، مصوب شد به دلیل سکونت خانواده شهیدان جمشید و جعفر خوش لفظ در خیابان18 متری گلزار (حدفاصل میدان 13آبان و ابن سینا)، با حفظ نام قبلی به نام این شهیدان معزز نامگذاری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار