همتی، نماینده مردم سمنان در مجلس: آموزش دروس قرآن، هنر و زبان‌های خارجی به بخش خصوصی واگذار شود

سمنان (پانا) - نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس گفت: امروز باید آموزش دروس قرآن، هنر و زبان‌های خارجی برای بهره‌وری بیشتر به بخش خصوصی واگذار شود.

کد مطلب: ۸۲۳۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
همتی، نماینده مردم سمنان در مجلس: آموزش دروس قرآن، هنر و زبان‌های خارجی به بخش خصوصی واگذار شود

احمد همتی با طرح اینکه باید به‌صورت علمی و دقیق طرح مسأله در زمینه فراگیری دانش‌آموزان از قرآن صورت گیرد، اظهار داشت: اگر در این حوزه ما صرفاً به بحث آموزش قرآن بپردازیم، شاید مسیر را اشتباهی طی کنیم؛ چراکه دانش آموزان، معلمان و مردم باید دیدگاه مثبتی به دین داشته باشند تا از این طریق بتوانیم به سراغ مسئله قرآن برویم.

وی یادآور شد: باید بررسی شود طی 40 سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است، معلمان، دانش‌آموزان و مردم چه دیدگاهی نسبت به دین پیدا کرده‌اند؛ آیا دید آن‌ها نسبت به دین و قرآن مثبت شده و تغییر کرده است یا خیر.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: آموزش و پرورش در برخی رشته‌ها مثل هنر، ورزش و زبان‌های خارجی ضعیف عمل می‌کند و خروجی مناسبی ندارد.

همتی بیان کرد: پیشنهاد مناسب این است که تدریس این دروس به بخش خصوصی واگذار شود تا انگیزه‌های مناسب در این زمینه برای آموزش دانش آموزان وجود داشته باشد؛ البته امتحان و سنجش این دانش‌آموزان به عهده خود آموزش و پرورش باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار