آمادگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ساخت اداره و سالن ورزشی چند منظوره در کمالشهر

کرج( پانا) - با حضور مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز و مدیران این اداره کل ؛نشست با رئیس واعضای شورای شهر کمالشهر کرج در محل این شورا برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۲۳۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ساخت اداره و سالن ورزشی چند منظوره در کمالشهر

با حضور مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز و مدیران این اداره کل ؛نشست با رئیس واعضای شورای شهر کمالشهر کرج در محل این شورا برگزار گردید.
خلیلی در جلسه رسمی شورای اسلامی کمالشهر ، از آمادگی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای ساخت اداره و سالن ورزشی چند منظوره در کمالشهر خبر داد.

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز در این جلسه گفت: در صورتی که زمین مناسب به اداره کل کار اختصاص داده شود ، این اداره کل با بودجه های ملی و استانی در کمترین زمان ممکن اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی غرب شهرستان کرج و سالن چند منظوره ورزشی برای استفاده کارگران و مردم منطقه احداث خواهد کرد.

خلیلی همچنین ضمن ارائه امار اشتغال استان با بیان اینکه 1100 تعاونی در استان فعال است ، گفت: 24 مرکز کاریابی زیر نظر اداره کل استان به افراد جویای کار مشاوره و راهنمایی تخصصی ارائه می دهند که یکی از این مراکز در کمالشهر فعال است و ارتباط مناسبی بین مراکز تولیدی و صنعتی و افراد جویای کار ارائه می دهند.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان تقسیم شهرستان کرج به چهار اداره سازمانی را از سیاستهای تکریم ارباب رجوع این اداره کل عنوان کرد و افزود: سال گذشته موفق شدیم 14000 پرونده روابط کار بین کارگر و کارفرما را بررسی کرده و مشکلات موجود را به حداقل برسانیم که رضایت طرفین پرونده ها موجب نشاط در عرصه کار و تولید شده است.

وی افزود از آنجایی که اشتغال مهمترین عامل مهاجرت به البرز است ، مشکلات فراوان نیز گریبانگیر استان شده که با همراهی ملت و دولت این مشکلات می تواند به حداقل کاهش یابد.

در این نشست همچنین خلیلی ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای وسیع این اداره کل ،در خصوص تقسیم اداره تعاون کارورفاه اجتماعی شهرستان کرج به سه اداره شمال ،جنوب وغرب وفردیس به منظورسهولت ودسترسی مردم به خدمت رسانی این اداره در حوزه های مختلف در مناطق شهرستان کرج ونیزلزوم تسریع در گردش کار این اداره کل وکاهش هزینه ها در ارائه خدمت ورضایتمندی مردم استان و همچنین منطقه کمالشهر نیز توضیحاتی را ارائه نمود.

خلیلی همچنین از مساعدتهای پیشین شورای شهر کمالشهر نیز در خصوص اختصاص ساختمان فعلی اداره تعاون،کارورفاه اجتماعی غرب شهرستان کرج در کمالشهر قدردانی نمود.

در ادامه این جلسه نیز از سوی مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز در خواست مساعدت شورای شهر کمالشهر در جهت واگذاری زمین به منظور احداث ساختمان اداری اداره تعاون،کارورفاه اجتماعی غرب شهرستان کرج( کمالشهر)با توجه به نزدیکی به واحدهای تولیدی این منطقه ونیز شهرک صنعتی کمالشهر مطرح گردید و مورد بحث وبررسی اعضای شورا قرار گرفت وبا توجه به ضرورت ارائه خدمت در نزدیکترین محل در محیط مناسب وشایسته برای مراجعان،کارگران و کارفرمایان وتعاونگران ومردم در این اداره درمنطقه کمالشهر این درخواست درجلسه شورای شهر کمالشهر از سوی رئیس واعضای شورای شهرمورد تصویب قرارگرفت ومقرر گردید پیگیریهای لازم مسئولین در این زمینه صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار