معاون عمرانی استاندار بوشهر: سند گردشگری روستایی استان بوشهر تدوین می‌شود

بوشهر (پانا) - معاون عمرانی استاندار بوشهر در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: سند گردشگری روستایی استان بوشهر تدوین می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۳۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون عمرانی استاندار بوشهر: سند گردشگری روستایی استان بوشهر تدوین می‌شود

آیین تودیع و معارفه مدیر کل دفتر روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیران و کارشناسان حوزه عمرانی استانداری و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی و بانوان مدیر استان در استانداری بوشهر برگزار شد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در این آیین با تجلیل از خدمات و زحمات بهرام نکیسا مدیر کل سابق دفتر روستایی اظهار داشت: جناب نکیسا از مدیران کاربلد و توانمند استان با سابقه اجرایی روشن بود که در پاکدستی و سلامت نفس الگویی برای مدیران استان است و امیدواریم در ادامه مسیر نیز همانند گذشته موفق باشد.

مهرداد ستوده با اشاره به انتصاب فاطمه دهقانی به عنوان سرپرست دفتر روستایی نیز ابراز داشت: خانم دهقانی نیز از بانوان مدیر و باتدبیر استان است که امیدوارم با خلاقیت و تلاش شبانه‌روزی در مسیر توسعه روستاها اهتمام ورزد.

وی افزود: کسب رتبه خوب گردشگری استان در کشور، نشان داد که صنعت گردشگری جای خود را در استان پیدا کرده و خیلی از روستاهای استان مقصد و هدف اصلی گردشگری هستند لذا انتظار داریم توسعه گردشگری در روستاها و ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای استان مورد توجه و تاکید قرار گیرد و امیدوار هستم به اهداف مورد نظر خود در بحث پویایی و درآمدزایی روستایی برسیم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از تدوین سند گردشگری روستایی در استان بوشهر خبر داد و گفت: از مدیر کل جدید دفتر روستایی استانداری انتظار دارم در این مسیر از همه ظرفیت‌ها و توانمندی موجود بهره ببرد.

در این آیین با تجلیل از خدمات و زحمات بهرام نکیسا(مدیر کل سابق دفتر روستایی و شوراها)، فاطمه دهقانی به عنوان سرپرست این دفتر معرفی شد.













ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار