برای نخستین بار؛

جشنواره ملی گل‌های داوودی در مهدی‌شهر برگزار می‌شود

سمنان (پانا) - شهردار مهدی‌شهر گفت: نخستین جشنواره ملی گل‌های داوودی ایران به میزبانی مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۳۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره ملی گل‌های داوودی در مهدی‌شهر برگزار می‌شود

مسعود حاجی بگلو شهردار مهدی‌شهر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مهدی‌شهر زیرساخت‌های مناسبی را برای رشد و پرورش گل‌های داوودی دارد.

وی با اشاره به اینکه احداث یک سایت مرکزی برای کشت گل‌های داوودی در دستور کار قرار دارد، اذعان کرد: تاکنون در این سایت 80 هزار گل داوودی کشت‌شده است که آمادگی لازم برای برگزاری جشنواره ملی گل‌های داوودی ایران را در این منطقه دارد.

شهردار مهدی‌شهر با بیان اینکه این جشنواره مهرماه امسال در مهدی‌شهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: توسعه فضای سبز این شهرستان در اولویت نخست شهرداری مهدی‌شهر برای جذب گردشگران داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی یک استخر ذخیره آب در پارک آبشار مهدی‌شهر از دیگر پروژه های مهم در دست اقدام شهرداری این شهرستان است، خاطرنشان کرد: 10 هزار گل فصلی و 14 هزار درخت از انواع متعدد در بلوار ها و میادین سطح شهر کشت‌شده است که نقش مؤثری را در سرسبزی و فضاسازی و زیباسازی شهر ایفا می‌کند.

حاجی بگلو با اشاره به مراحل نهایی ساختمان جدید شهرداری این شهرستان، یادآور شد: ساختمان جدید شهرداری مهدی‌شهر در نیمه اول ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ابراز داشت: این ساختمان در کمتر از 9 ماه تکمیل و تجهیز شده است و افتتاح آن نقش مؤثری در جلب رضایت مردم این منطقه ایفا می‌کند.

شهردار مهدی‌شهر با بیان اینکه احداث پارک بانوان از دیگر مطالبات مهم مردم و به‌ویژه بانوان این منطقه است، اذعان کرد: طرح پارک بانوان در صورت موافقت اعضای شورای شهر در شهرستان مهدی‌شهر اجرای می‌شود.

سید احمد پاکزادیان رسول کمیسیون عمران، معماری و خدمات شهری شورای شهر مهدی‌شهر در این جلسه اظهار داشت: تجهیز و اصلاح مبلمان شهری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شورای شهر این شهرستان است.

وی با تأکید بر لزوم سامان‌دهی فضای شهری برای جذب گردشگران داخلی و خارجی بیان کرد: 5 میدان جدید تا پایان سال 97 افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

پاکزادیان با اشاره به پروژه احداث دشت مرکزی باغ شهر به‌عنوان یک طرح گردشگری و تفریحی یادآور شد: یک هکتار زمین برای راه‌اندازی عملیات اجرایی این پروژه اختصاص‌یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار