رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران پیشنهاد داد

از سرگیری ارائه گزارش‌ها توسط دبیران شورایاری‌های مناطق در جلسات شورا

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران پیشنهاد داد که دبیران شورایاری‌ها در صحن شورا گزارش‌های خود را همچون دوره چهارم شورای شهر، ارائه کنند.

کد مطلب: ۸۲۳۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
از سرگیری ارائه گزارش‌ها توسط دبیران شورایاری‌های مناطق در جلسات شورا

محمد سالاری در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران پیشنهاد داد تا ارائه گزارش توسط دبیران شورایاری‌های مناطق همچون دوره پیشین شورای شهر تهران از سر گرفته شود.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد:‌ اساسا در مجموع در جلسات شورای شهر پنجم به موضوع شورایاری‌ها اهمیت ویژه‌ای داده شده اما در جلسات چهارمین دوره شورا روال اینگونه بود که یک هفته در میان یکی از دبیران شورایاری‌های یک منطقه تهران حدود 30 دقیقه گزارشی از مشکلات و چالش‌های منطقه خود را ارائه می‌داد که این موضوع در دیده شدن نهاد شورایاری‌ها موثر بود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران تاکید کرد:‌ این روند در دوره پنجم متوقف شده اما تقاضا می کنم ریاست شورا دستور دهند در مورد این موضوع بحث شود و همان روال گذشته تکرار شود به شکلی که دبیران شورایاری محلات بتوانند در صحن شورا گزارشات خود را ا رائه دهند.

وی همچنین در تذکری درباره اجرای طرح ترافیک جدید در شهر تهران گفت:‌ طرح ترافیکی که توسط شورای شهر تهران و شورای ترافیک به تصویب رسید و توسط معاونت حمل و نقل اجرایی شده است نقش به سزایی در روان سازی ترافیک در محدوده مرکزی تهران داشته است. در هفته‌های گذشته با اجرای این طرح شاهد روان‌سازی ترافیک در این محدوده بودیم، هرچند شیوه اجرای آن و محدودیت‌هایی که در خصوص سهمیه‌ها وجود داشت، موجب انتقادات زیادی از این طرح شده است؛ اما ما که صبح‌ها به شورا می‌آییم روان سازی ترافیکی برای ما مشهود است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: باید گزارشی درباره مقایسه اجرای این طرح با طرحی که در سال‌های گذشته اجرایی می‌شد توسط معاونت حمل و ترافیک شهرداری تهران در صحن شورا ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار