رئیس فدراسیون دوچرخه سواری خبر داد: دوچرخه سواری البرز جزو 4 استان برتر کشور

کرج (پانا) - رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با حضور در مجمع سالیانه هیئت دوچرخه سواری استان البرز، دوچرخه سواری البرز را جزو 4 استان برتر کشور معرفی کرد.

کد مطلب: ۸۲۳۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری خبر داد:  دوچرخه سواری البرز جزو 4 استان برتر کشور

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با حضور در مجمع سالیانه هیئت دوچرخه سواری استان البرز، دوچرخه سواری البرز را جزو 4 استان برتر کشور معرفی کرد.

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در این اظهار کرد: البرز همواره به عنوان یکی از استانهای موفق کشور در بحث قهرمان پروری و کسب موفقیت های ورزشی مطرح بوده است.

وی افزود: دوچرخه سواری استان البرز از قهرمانان شایسته ای در سطح ملی بهره مند است که نقش پر رنگی نیز در ترکیب تیم های ملی رده های مختلف دارند.

قمری با اشاره به نکاتی در خصوص عملکرد هیئت تاکید کرد: عملکرد هیئت دوچرخه سواری البرز رضایت بخش بوده و البته از فضا و جای کار بیشتری برای کسب موفقیت های بزرگتر برخوردار است.

وی ادامه داد: استعدادیابی و توجه به هیئت های شهرستانی از جله مقوله هایی است که می تواند رشد و توسعه دوچرخه سواری البرز را دوچندان کند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به مقبولیت و پرطرفداری این رشته در سطح همگانی عنوان کرد: همکاری و تعامل با آموزش و پرورش در جهت علاقمند کردن بیشتر نوجوانان و جوانان به دوچرخه سواری از نکاتی است که تسریع در پیشرفت این رشته به صورت چمشگیری افزایش خواهد داد.

وی تصریح کرد: جا دارد از حمایتهای اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برای توسعه رشته دوچرخه سواری قدردانی ویژه داشته باشم.

قمری در پایان تاکید کرد: قطعا دوچرخه سواری البرز در آینده حرفهای بیشتری برای گفتن خواهد داشت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار