مدیر آموزش و پرورش بجنورد: آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس 30 خرداد برگزار می شود

بجنورد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس 30 خرداد به‌صورت حضوری و الکترونیکی برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۲۳۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش بجنورد: آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس 30 خرداد برگزار می شود

محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس همزمان با سراسر کشور در شهرستان بجنورد نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: با بررسی های انجام شده از بین فرهنگیان متقاضی مدیریت مدارس ، 290 نفر تأیید شرکت در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس را کسب کردند که داوطلبین محترم می توانند با مراجعه به سامانه www.ltms.medu.ir در بخش مسابقات و جشنواره ها، وضعیت خود را جهت شرکت در آزمون بررسی نمایند و همچنین منابع آزمون را از این قسمت دریافت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه این آزمون در پایگاه های آزمون که اعلام خواهد شد در ساعت 9 صبح چهارشنبه 30 خرداد برگزار می شود خاطر نشان کرد: تمامی داوطلبان تصدی مدیریت مدارس که شرایط آن‌ها توسط کمیته انتخاب و انتصاب منطقه مورد تأیید قرارگرفته، با حضور در پایگاه آزمون به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور وارد سامانه شده و نسبت به پاسخگویی به سؤالات اقدام خواهند کرد.

محمود اسدی تأکید کرد: کسب حداقل 40 درصد از مجموع نمره آزمون توسط داوطلبان برای ورود به مراحل بعدی فرآیند الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار