سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بوئین زهرا ؛

۸۰۰ هکتار سامانه نوین آبیاری در اراضی کشاورزی شهرستان بوئین زهرا اجرا شد

قزوین (پانا) - سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بوئین زهرا گفت : در سال گذشته ۸۲۲ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به سامانه نوین آبیاری تجهیز شد

کد مطلب: ۸۲۳۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
۸۰۰ هکتار سامانه نوین آبیاری در اراضی کشاورزی شهرستان بوئین زهرا اجرا شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین صالحی با اعلام این خبر افزود : این میزان سامانه نوین آبیاری در قالب ۲۸ طرح شامل ۷ پروژه سیستم بارانی به مساحت ۳۶۴ هکتار و ۲۱ پروژه سیستم قطره ای به مساحت ۴۵۱ هکتار اجرا شده است.

وی اظهار داشت : برای اجرای این میزان اراضی کشاورزی که به سامانه نوین آبیاری تجهیز شده اعتباری بیش از ۸۲ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است .

وی اظهار داشت : در سالهای ۹۵ و ۹۶ بالغ بر ۱هزار و ۴۴۴ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به سامانه نوین آبیاری تحت فشار تجهیز شده است .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : در حال حاضر ۸۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان در دست اجرا برای سامانه نوین آبیاری است .

وی اضافه کرد : همچنین یک هزار و ۹۷۰ هکتار از اراضی کشاورزی نیز در دست تخصیص اعتبار می باشد که بمحض تامین اعتبار عملیاتی می شود .

به گفته ی صالحی ؛ ۴ هزار و ۷۴۵ هکتار از اراضی کشاورزی نیز برای اجرای این سامانه در مرحله مطالعه می باشد.

سرپرست جهادکشاورزی شهرستان بیان نمود: تاکنون ۷ هزارو ۵۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان بوئین زهرا تحت پوشش سامانه نوین آبیاری قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار