جذب 400 نفر دانشجو معلم در سال جدیددر دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل

خبرگزاری پانا: مدیركل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 400 نفر دانشجو معلم در سال جدید برای تحصیل در پردیس های علامه طباطبایی و بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان و 100 نفر در مركز آموزش عالی فرهنگیان نیر جذب می شوند.

کد مطلب: ۸۲۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا احمدمحمودزاده در جمع دانشجویان مركز آموزش عالی فرهنگیان نیر با گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری و بیان عظمت فكری و بزرگی اندیشه آن شهید والامقام و تبریك هفته معلم، از ابلاغ سیاست های تحولی در آموزش و پرورش توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان هدیه ماندگار به معلمان و بزرگداشتی ارزشمند از مقام شامخ معلم نام برد.

وی در خصوص بندهای سیزده گانه این ابلاغیه در مورد بهسازی و اعتلای منابع انسانی، استقرار نظام پرداخت ها بر اساس تخصص و شایستگی ها و مبتنی بر نظام رتبه بندی در این سند توضیحاتی برای دانشجویان حاضر ارئه كرد.
مدیركل آموزش و پرورش استان اردبیل اقدامات وزیر اندیشمند در سال های گذشته در قالب اسناد بالادستی و تصویب و اجرای سند تحول بنیادین را خیلی مهم قلمداد كرد.
محمودزاده از قدردانی و قدرشناسی معلمین و دانشجویان استان از رهبر معظم انقلاب به جهت دغدغه ایشان نسبت به كارگیری و جذب بهینه نیروی انسانی و اقدامات موثر و كارساز در راستای كیفیت آموزش و پرورش قلمداد كرد.
وی این اقدامات را جزء اقدامات ماندگار و ستودنی وزیر اندیشمند آموزش و پرورش عنوان كرد و افزود: با اجرای این سند تمامی مشكلات و نارسایی های حاكم بر آموزش و پرورش مرتفع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار