سخنگوی وزارت خارجه: طرف های خارجی رای مردم ونزوئلا را محترم بشمارند

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امیدوار است طرف های خارجی با توجه به نتایج انتخابات ونزوئلا، به رای مردم این کشور احترام بگذارند و از برقراری ثبات سیاسی و توسعه اقتصادی در این کشور حمایت کنند.

کد مطلب: ۸۲۳۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی وزارت خارجه: طرف های خارجی رای مردم ونزوئلا را محترم بشمارند

به گزارش مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه، بهرام قاسمی ضمن تبریک برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا و انتخاب مجدد نیکولاس مادورو، گفت: برگزاری انتخابات و نتیجه حاصل از آن برغم فشارهای داخلی و تهدیدات و تحریم های خارجی، یک موفقیت و پیروزی بزرگ برای مردم سالاری در ونزوئلا و دولت و ملت این کشور است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امیدوار است طرف های خارجی با توجه به نتایج این انتخابات، به رای مردم ونزوئلا احترام بگذارند و از برقراری ثبات سیاسی و توسعه اقتصادی در این کشور حمایت نمایند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر بر همبستگی عمیق با دولت و ملت ونزوئلا تاکید و آمادگی کامل خود را برای تقویت هر چه بیشتر و همه جانبه روابط دوجانبه اعلام می کند.

'نیکولاس مادورو' شب گذشته با کسب حدود 68 درصد آرا در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا به پیروزی رسید و برای یک دوره شش ساله دیگر در این مقام ابقا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار