معاون فرماندار رودان:

شجاعت، قانون مداری و نظم از خصوصیات بارز یک روابط عمومی است

رودان(پانا) - معاون فرماندار رودان گفت: شجاعت، قانون مداری، نظم، ابراز عقیده و صداقت در گفتار از خصوصیات بارز یک روابط عمومی است.

کد مطلب: ۸۲۳۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
شجاعت، قانون مداری و نظم از خصوصیات بارز  یک روابط عمومی است

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، کورش نیک طبع در آیین گرامیداشت هفته روابط عمومی شهرستان رودان که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی در واقع مغز متفکر یک سازمان و پل ارتباطی آن با افکار عمومی و مخاطبان عام و خاص با نگرش و تمایلات و سلیقه های متفاوت محسوب می شود.

وی افزود: شجاعت، قانون مداری، نظم، ابراز عقیده، تحمل شنیدن صدای مخالفان و احترام به حقوق فردی و اجتماعی و صداقت در گفتار از خصوصیات بارز یک روابط عمومی است.

معاون فرماندار رودان تاکید کرد: روابط عمومی باید همیشه چند گام از دیگران جلوتر حرکت کند تا به هنگام بروز مشکلات از وقوع حواشی جلوگیری کند.

نیک طبع در ادامه بیان کرد: هنگامی شایعه رواج پیدا می کند که روابط عمومی در پوشش سریع، دقیق و درست ناتوان باشد، لذا نقش یک روابط عمومی در لحظات دشوار محرض می شود.

وی عنوان کرد: از ویژگی های یک مدیر موفق ارتباط مستمر با مردم است و روابط عمومی حلقه اتصال مدیر و مردم است.

نیک طبع خاطر نشان کرد: با اشاره به اینکه عدم آگاهی از فعالیت ها و عملکرد مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی در جامعه یک آسیب تلقی می شود تصریح کرد: امروزه غرب و استکبار جهانی بدنبال یاس و ناامیدی در جامعه ایران اسلامی است و بعضا با عملکرد منفی در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از فعالیت ها کار استکبار تسهیل نشود.

گفتنی است در این آیین از روابط عمومی های ادارات شهرستان رودان با حضور معاون فرماندار و سایر مسئولان شهرستان تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار