معاون فرماندار راز و جرگلان : مورد اعتماد ترین قشر جامعه فرهنگیان هستند

بجنورد (پانا) - دومین جلسه شورای آموزش و پرورش در دفتر مدیر آموزش و پرورش راز و جرگلان تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۲۳۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون فرماندار راز و جرگلان : مورد اعتماد ترین قشر جامعه فرهنگیان هستند

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش راز و جرگلان, بهمن غضنفری معاون فرماندار راز و جرگلان در جلسه شورای آموزش و پرورش راز و جرگلان گفت : معلمان مقبول ترین قشرجامعه هستند و اعتماد اجتماعی مردم به فرهنگیان مهمترین سرمایه آموزش و پرورش است.

وی افزود: سختی کار معلمان موجب ایثارگری و اخلاص در شغل آنها شده و معلمی را در ردیف رسالت پیامبران الهی قرار داده که خود موجب جاودانگی و ماندگاری معلمان است.

محمدمهدی محمدی مدیر آموزش و پرورش راز و جرگلان نیز در این جلسه گفت: برای اینکه مدرسه بتواند وظایف خود را به‌خوبی انجام دهد، نیازمند مدیران شایسته هستیم که صلاحیت عمومی، تخصصی و حرفه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد : با توجه به نقش مهم و بی‌بدیل مدیران مدارس در هدایت و رهبری فعالیت آموزش و پرورشی و زمینه سازی برای تحقق اهداف تعلیم وتربیت، دقت و توجه در انتخاب و انتصاب مدیران آموزشی از اهمیت زیادی برخوردار است.

محمدی افزود: شایسته سالاری وعملکرد گذشته از ملاک های مهم در انتخاب مدیران است و کسانی برای مدیریت انتخاب می شوند که در مسیر اهداف سند تحول بنیادین گام بردارند.

مدیر آموزش و پرورش راز و جرگلان با اشاره به هدف کلی اوقات فراغت که استفاده بهینه از تابستان است ادامه داد: در سال گذشته 11 پایگاه در سراسر شهرستان فعال بوده اند و اکنون در حال نیازسنجی از مدارس هستیم که بتوانیم مدارسی را که توانایی اجرایی کردن این کلاس ها را دارند شناسایی کنیم و کلاس های اوقات فراغت را در این مدارس برقرار کنیم.

ریحانی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان نیز در این جلسه گفت: سپاه و بسیج با همکاری سایر دستگاه ها در 4 محور کلاس های اوقات فراغت را برگزار می کنند.

وی با اشاره به اینکه این دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند خاطرنشان کرد : باید تلاش شود که کلاس های اوقات فراغت در سراسر شهرستان متمرکز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار