مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

نگاه ما در امور باید همراه بادوستی و صمیمیت باشد

نیشابور (پانا) جلسه توجیهی مدیران مدارس حوزه امتحانات نهایی نیشابور در محل سالن اجتماعات دبیرستان فرزانگان برگزارشد.

کد مطلب: ۸۲۳۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نگاه ما در امور باید همراه بادوستی و صمیمیت باشد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه با تاکید بر اهمیت موضوع امتحانات نهایی و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که دانش آموزان بتوانند از لحاظ جسمی و روانی در این ماه پرفیض و مبارک به بهترین شکل ممکن، امتحانات را سپری کنند.

حسین مهرابادی افزود: نگاه مابه مسائل و مشکلات باید همراه با عطوفت و مهربانی باشد و باید توجه داشته باشیم که یکی از نکات مهم مدیریتی، نظارت بر کارها است و ما باید در گام اول خودمان مجری تمام عیار قانون باشیم و از دیگران هم انتظار رعایت کامل را داشته باشیم.

وی افزود: در آموزش و پرورش نیشابور، مدیریت باید مشارکتی باشد و یقینا مدیران مدارس می توانند حلقه های ارتقاء و رشد این نهاد مقدس باشد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: یکی از نکات مهم و مورد انتظار، هماهنگی کارها و امور است، من نیشابور و مدیران را به طور کامل می شناسم و این شناخت، برای من بسیار ارزشمند است و می تواند کمک شایانی به تحقق اهداف مورد نظر داشته باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دست در دست هم تلاش خواهیم کرد، نتایج درخشانی کسب کنیم، مداس ماباید به یکدیگر کمک کنند و مدارس هم سطح با یکدیگر مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار