فرماندار قاینات در کمیته اشتغال شهرستان:

ایجاد اشتغال پایدار با برنامه ریزی همراه است/ دراجرای مصوبات به دنبال کار اجرایی باشید

قاین (پانا) ـ فرماندار قاینات با بیان این که ایجاد اشتغال پایدار با برنامه ریزی همراه است گفت: در اجرای برنامه ها و مصوبات ما به دنبال کار اجرایی هستیم نه این که فقط مصوبات صورت جلسات را افزایش دهیم.

کد مطلب: ۸۲۳۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد اشتغال پایدار با برنامه ریزی همراه است/ دراجرای مصوبات به دنبال کار اجرایی باشید

مشیر الحق عابدی فرماندار قاینات در جلسه کمیته اشتغال شهرستان قاینات با گریزی به مصوبات گذشته کمیته اشتغال شهرستان قاینات اظهارکرد:بر اساس مطالعات انجام شده مصوبات کمیته اشتغال شهرستان قاینات ،مواردی مطرح شده بود از جمله قراردادن تابلوی سرمایه گذاری شهرستان در اختیار مدیران وسوال این است که آیا تاکنون این تابلو به دست مسئولین رسیده است و اقدامی هم صورت داده اید ؟

وی افزود:براساس تابلوی سرمایه گذاری که ظرفیت های شهرستان مشخص است شما،مدیران می توانید مبلغینی برای جذب سرمایه گذار باشید.

فرماندار قاین با بیان این که ایجاد اشتغال پایدار با برنامه ریزی همراه است گفت: در اجرای برنامه ها و مصوبات ما به دنبال کار اجرایی هستیم نه این که فقط مصوبات صورت جلسات را افزایش دهیم.

عابدی با بیان این که بارها هم اعلام شده است که اولویت دولت مسائل سیاسی نیست و بلکه مسائل اقتصادی و حل بحران بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار است گفت: مدیران ما باید در جذب سرمایه گذار تلاش کنند و به دنبال ایجاد اشتغال پایدار باشند.

وی بر اجرایی نمودن مصوبات جلسات تاکید کرد و گفت: تیم ها وگروههای ارزیابی از جانب فرمانداری انتخاب خواهند شد و مطالباتی که در جلسات مطرح می شود وجنبه عملیاتی پیدا می کند را پیگیری خواهند کرد چرا که هدف ما نتیجه کار اجرایی و عملیاتی خواهد بود.

فرماندار قاین به موفقیت برخی از طرح های روستایی اشاره کرد و گفت: اگر طرح های روستایی موفق تر بوده است به دلیل مهیا بودن بازار فروش آن است ودر شهرستان قاینات نیز با درایت استاندار محترم بازار چه دائمی خضری دشت بیاض به زودی دایر می شود و این بازار چه دائمی در شهرستان قاینات نیز راه اندازی خواهد شد .

عابدی با تاکید بر این که هدف فقط بایستی جذب سرمایه گذار و اشتغال پایدار باشد گفت:لازمه اشتغال بهره گیری از نیروی کارآمد وکاراست واین نیروی کارآمد بدون آموزش تربیت نمی شود وآموزش فنی وحرفه ای در بهره گیری از نیروهای کارآمد تاثیر ویژه ای دارد

خرید کالای باکیفیت شهرستان توسط ادارات از دیگر تاکیدات فرماندار قاین دراین جلسه بود

مجید بیکی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار قاینات در این جلسه با اشاره به مصوبات جلسه کمیته اشتغال شهرستان در خصوص سرمایه گذاری 40 میلیاردی در شهرستان گفت: این موضوع در دستور کار قراردارد و رایزنی هایی هم صورت گرفته است و نتایج حاصل آن نیز اعلام خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار