فعال سازی سامانه حفظ قرآن کریم

تهران (پانا) - معاون نظارت راهبردی دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی از فعال سازی سامانه حفظ قرآن کریم خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۳۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
فعال سازی سامانه حفظ قرآن کریم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، به منظور هماهنگی و هم افزایی و فعال سازی سامانه حفظ قرآن کریم، جلسه‌ای با کمیته راهبری سامانه حفظ قرآن کریم در محل دبیر خانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش - امور قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی- سازمان دارالقرآن کریم و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تشکیل شد.

در این جلسه مقرر شد تا با همکاری سازمان‌ها و نهاد های مذکور در محل بیست وششمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم سامانه حفظ قرآن کریم فعالیت خود را آغاز کند.

انجم شعاع با بیان اینکه اکثر سازمان ها ونهادها ما را در امر اعتلای انس با قرآن و حفظ قرآن کریم یاری داده‌اند تصریح کرد: خوشبختانه پیشرفت‌های خوبی در زمینه پیشبرد سامانه از لحاظ فنی و محتوایی انجام شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با تقسیم وظایف در بین دستگاه‌ها در آینده نزدیک شاهد رشد و پیشرفت چشمگیر در روند فعالیت این سامانه خواهیم بود.

انجم شعاع در پایان با بیان اینکه برای سهولت روند ثبت نام حافظان، هماهنگی با سازمان ثبت احوال صورت گرفته، عنوان کرد: علاوه بر این در نظر است با ثبت نام حافظان قرآن در این سامانه به صورت کارت اعتباری تسهیلات و تشویق های ویژه‌ای برای این عزیزان در نظر گرفته شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار