سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری:

طرح ملی احراز هویت بر خط ظرف ماه جاری در استان اجرا می شود

زاهدان(پانا)- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با بیان اینکه کلیه زیر ساختهای لازم برای اجرای طرح ملی احراز اصالت هویت بر خط در استان آماده است گفت: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان همزمان با سایر استان ها در سیستان و بلوچستان اجرایی می شود.

کد مطلب: ۸۲۳۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح ملی احراز هویت بر خط ظرف ماه جاری در استان اجرا می شود

به گزارش روابط عمومی استانداری، سید محسن کالوندی ظهر امروز در جلسه اجرای طرح ملی احراز هویت بر خط که به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سایر استانداریهای کشور و به ریاست دکتر شجاعان رئیس مرکز فناوری اطلاعات وزارت کشور برگزار شد.
وی از اجرای این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و افزود: بر اساس این طرح اخذ استعلام از شناسنامه و کارت ملی مراجعین به دستگاههای اجرایی از طریق شبکه دولت انجام میگیرد و دیگر نیازی به دریافت کپی صفحه اول شناسنامه و کارت ملی از ارباب رجوع در قبال ارائه خدمات نمی باشد‌.

سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و سهولت در خدمات رسانی به مردم و افزایش رضایت شهروندان و کاهش چشمگیر استفاده از کاغذ و بایگانی فیزیکی و کمک به پیشگیری و مقابله با جعل اسناد هویتی از جمله مزایای اجرای این طرح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار