در گفت‌وگو با پانا:

ذوالفقار نسب: حذف سید جلال حسینی و وریا غفوری از لیست تیم ملی پشت پرده دارد

بازی با تیم امید ازبکستان یک ماه مانده به جام جهانی شأن ورزش ایران را پایین آورد

تهران (پانا) - سرمربی سابق استقلال و پاس روند حذف نام سید جلال حسینی و وریا غفوری از لیست تیم ملی را حاصل پشت پرده‌هایی دانست که فعلاً جامعه فوتبال از آن خبر نداد.

کد مطلب: ۸۲۳۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ذوالفقار نسب: حذف سید جلال حسینی و وریا غفوری از لیست تیم ملی پشت پرده دارد

بیژن ذوالفقار نسب، کارشناس فوتبال کشورمان، در گفت‌وگو با پانا در واکنش به خط خوردن چهار بازیکن مطرح از لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 گفت: در سه، چهار سال اخیر سیدجلال حسینی و وریا غفوری از بهترین‌های تیم ملی فوتبال ایران بودند و همیشه در کنار ملی‌پوشان حضور داشتند. وقتی کی‌روش آنها را خط زد برای من خیلی جای تعجب بود که مگر چه اتفاقی افتاده است که این دو نفر از سوی سرمربی تیم ملی خط خورده‌اند .

سرمربی استقلال در ابتدای دهه هفتاد ادامه داد: غیر از سید جلال و وریا، کاوه رضایی و سید حسین حسینی هم از نفرات خط خورده‌ای بودند که جای تعجب داشت. البته کاوه رضایی را شاید بتوان با این استدلال که مهاجمان آماده‌تری در مقایسه با او در تیم ملی وجود دارد خط خوردنش را توجیه کنیم اما بازیکنانی مانند وریا و سید جلال به نظرم بدون دلیل خط خوردند .

مربی سابق تیم ملی امید ایران افزود: کی روش چند سال است که هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را بر عهده دارد و ما هنوز نتوانستیم رفتارهای این مربی را بشناسیم. سید جلال و وریا غفوری از بازیکنان تأثیرگذار هستند و به طور حتم در صعود جام جهانی نقش مؤثری داشتند اما تفکرات کی روش به آنها اجازه نداد به تیم ورود کنند. نمی‌دانم واقعاً بر اساس چه اتفاقی این دو نفر خط خوردند اما به احتمال زیاد این موضوع پشت پرده‌هایی دارد که ما از آن بی خبر هستیم .

ذوالفقار نسب همچنین به بازی دوستانه ایران با ازبکستان اشاره کرد و گفت: واقعاً نمی‌دانم دلیل اینکه تیم ما در آستانه جام جهانی با تیم‌های ضعیفی قرارداد می‌بندد و بازی دوستانه برگزار می‌کند، دلیلش چیست. معمولاً چند وقت مانده به مسابقات اگر با یک تیم ضعیف بازی کند، قابل پذیرش است اما نه اینکه در فاصله کمتر از یک ماه مانده به جام جهانی تیم ما با تیم امید کشور ازبکستان بازی کند. این موضوع اصلاً در شأن ورزش ایران نبود .

مدافع سال‌های دور تیم ملی ایران در پایان گفت: در فوتبال ما گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که فقط ما از بابت آن باید تعجب کنیم. بازی تدارکاتی تیم ایران با ازبکستانی‌ها از چند ماه قبل فیکس شده بود اما ما یک هفته مانده به این دیدار دوستانه فهمیدیم تیم امید ازبکستان قرار است به ایران بیاید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار