استاندار هرمزگان در شورای راهبری توسعه مدیریت استان:

میز خدمت در تمامی دستگاه های اجرایی هرمزگان راه اندازی شود

طرح احراز هویت الکترونیکی در ادارات استان اجرایی خواهد شد

بندرعباس(پانا) - استاندار هرمزگان بر لزوم راه اندازی میز خدمت در تمامی دستگاه های اجرایی هرمزگان به عنوان یکی از سیاست های مهم دکتر روحانی رئیس جمهوری و دولت تدبیر و امید تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۲۳۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
میز خدمت در تمامی دستگاه های اجرایی هرمزگان راه اندازی شود

به گزارش پانا هرمزگان به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، فریدون همتی در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان هرمزگان با بیان اینکه راه اندازی میز خدمت به صورت حضوری و الکترونیک در دستگاه های اجرایی و ادارات یکی از سیاست های مهم دکتر روحانی رئیس جمهوری و دولت تدبیر و امید است، عنوان کرد: دولت به دنبال نهادینه سازی میز خدمت در ادارات سراسر کشور است تا خدمات مناسبی به ارباب رجوع ارائه شود.

وی ادامه داد: مدیران باید نسبت به این امر حساس باشند و سیاست مهم دولت در این عرصه را دقیقا اجرایی کنند.

استاندار هرمزگان افزود: دولت به طور جدی به دنبال تحقق دولت الکترونیک، شفاف سازی و قراردادن تمامی خدمات ادارات در دسترس مردم است.

همتی بر لزوم اجرای مناسب طرح میز خدمت در ادارات استان هرمزگان تاکید کرد و بیان کرد: استانداری هرمزگان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان متولیان اصلی این طرح باید ابتدا میز خدمت را به شکل مناسب در مجموعه خود راه اندازی کنند و سایر دستگاه ها نیز با الگوبرداری از این دو مجموعه، میز خدمات را جهت خدمت رسانی مناسب به مردم در طبقه نخست هر کدام از ادارات ایجاد کنند.

وی طرح ایجاد میز خدمت را از اقدامات مهم در کشور برشمرد و تصریح کرد: اجرای این طرح کاری بزرگ، قابل تقدیر و اثر گذار در کشور است.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: برای نظارت مناسب بر اجرای این طرح نیاز است کمیته مشترک بازرسی با حضور اداره کل بازرسی استانداری و بازرسان سایر دستگاه ها تشکیل و بر روند اجرای آن نظارت کافی صورت گیرد.

همتی به طرح احراز هویت الکترونیکی و بر خط در ادارات اشاره کرد و خاطر نشان کرد: اجرای این طرح جهت انجام امور اداری و همچنین حذف دریافت کپی کارت ملی در ادارات استان از هفته جاری آغاز خواهد شد و تا روز عید سعید فطر به طور کامل پیاده سازی و اجرای رسمی آن اعلام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار