سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس:

هیات حقیقت‌یاب مجلس به کازرون اعزام می شود

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی درخصوص موضوع مشکلات پیش آمده در شهرستان کازرون گفت: مقرر شد هیات حقیقت یاب متشکل از نمایندگان مجلس به این منطقه اعزام و پس از بررسی، نتیجه را به کمیسیون ارائه کنند.

کد مطلب: ۸۲۳۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
هیات حقیقت‌یاب مجلس به کازرون اعزام می شود

به گزارش خانه ملت، اصغر سلیمی در تشریح جلسه امروز- یکشنبه- کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع مشکلات پیش آمده در کازرون در جلسه امروز کمیسیون مطرح شد و مقرر شد هیات حقیقت یاب متشکل از نمایندگان مجلس به این منطقه اعزام و پس از بررسی، نتیجه را به کمیسیون ارائه کند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین مقرر شد معاون وزیر کشور نیز برای توضیح در خصوص مشکلات پیش آمده در منطقه کازرون در روز (سه شنبه 1 خردادماه) در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس حاضر شود.

سلیمی با اشاره به اینکه موضوع افزایش تعداد نمایندگان نیز در دستور کار کمیسیون بوده است، ادامه داد: بر این اساس یک نفر به حوزه انتخابیه شهر اصفهان افزوده و همچنین حوزه انتخابیه آران و بیدگل و کاشان نیز جدا و به هر کدام یک نماینده اختصاص یافت.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: در این میان تعداد نمایندگان حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر نیز به 2 نفر افزایش یافت و آذرشهر و اسکو نیز از تبریز جدا شد و یک نماینده به این منطقه اضافه شد.

سلیمی افزود: همچنین حوزه های انتخابیه شهریار، قدس و ملارد به 3 نفر، رباط کریم به 2 نفر، ورامین، پیشوا و قرچک نیز به 2 نفر افزایش یافت؛ در این میان به حوزه انتخابیه اسلامشهر با مرکزیت شهر اسلامشهر نیز یک نماینده اختصاص یافت.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد موضوع افزایش نمایندگان در کمیسیون در حال بررسی است و نکات ذکر شده باید به تایید نمایندگان مجلس در صحن علی برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار