اجرای مراسم ختم قرآن در کانون های فرهنگی و هنری مساجد و موسسات قرآنی استان بوشهر

بوشهر (پانا) - معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم ختم قرآن در کانون های فرهنگی و هنری مساجد و موسسات قرآنی همزمان با اول ماه رمضان اجرا شد.

کد مطلب: ۸۲۳۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مراسم ختم قرآن در کانون های فرهنگی و هنری مساجد و موسسات قرآنی  استان بوشهر

عبدالرضا عالی پور افزود: قرآن در زندگی بشر چه از بعد فردی و چه اجتماعی دارای ویژگی خاصی است و حتی می توان این کتاب بزرگ را تنها ارتباط مستقیم با خدا دانست.

وی بیان داشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد و موسسات قرآنی نقش مهمی در توسعه فرهنگی، هدایت جامعه و گسترش قرآن خوانی و آموزه های دینی ایفا می‌کنند.

عالی پور با اشاره به اینکه جشن رمضان برای دومین سال در استان بوشهر برگزار می شود، ادامه داد: برنامه های مختلف و متنوع با رویکرد قرآن تدارک دیده شده که ختم قرآن یکی از مهمترین برنامه های این طرح است.

وی با بیان این موضوع که هر روز یک جزء از قرآن در این مراکز تلاوت می شود، خاطرنشان کرد: کودکان ١٠ تا افراد ٥٥ ساله در این برنامه جهت قرائت قرآن حضور دارند که همگی از ثبت نام کنندگان در این مراکز هستند.

معاون قرآن و عترت اداره کل همچنین یادآور شد: در آیینی و با حضور مسئولین از کانون های فرهنگی و هنری مساجد و موسسات قرآنی که در این جشن همکاری داشتند، تقدیر به عمل می آید.

لازم به توضیح است که در استان بوشهر ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد و ٤٠ موسسه قرآنی در حال حاضر مشغول به فعالیت می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار