آیین تجلیل از برگزار کنندگان بزرگداشت روز ملی خلیج فارس برگزار شد

بوشهر (پانا) - صبح امروز آیین تجلیل از برگزار کنندگان بزرگداشت روز ملی خلیج فارس با حضور استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۳۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از برگزار کنندگان بزرگداشت روز ملی خلیج فارس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، استاندار بوشهر در این آیین گفت: بوشهر یگ گنج است که با نگاه به پیشینه و تاریخچه این استان اهمیت و جایگاه آن دوچندان می شود.

عبدالکریم گراوند افزود: کارهای بسیار خوبی در روز ملی خلیج فارس برنامه ریزی و برگزار شد که بابت همکاری و مشارکت همه دستگاه ها با رویکرد وحدت بود.

وی بیان کرد: در سال اول ستاد روز خلیج فارس اجرای برنامه ها رضایت بخش بود امیدوارم با یک برنامه ریزی به مدیریت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی سال آینده برنامه ها را یک درجه بالاتر برگزار نماییم.

گراوند تصریح کرد: از امروز هر دو ماه یکبار جلسه ای را به دبیرخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برقرار شود تا برنامه ریزی دقیق و جامعی در این خصوص انجام شود.

استاندار بوشهر در ادامه به تشکیل کمیته های مختلف همایش روز ملی خلیج فارس اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اعضای کمیته ها توسط معاون سیاسی انجام شود تا اقدامات لازم برای بزرگداشت این روز در سال آینده انجام دهند.

وی اظهار داشت: گزارش های عملکرد دستگاه ها در خصوص روز ملی خلیج فارس توسط روابط عمومی استانداری در اسرع وقت جمع آوری شود و به دبیرخانه آن در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود.

گراوند یادآور شد: ضرورت ایجاد موزه تاریخی مقاومت مردم بوشهر در برابر استعمار یک اقدام خوب است که با بررسی دقیق باید شرایط لازم را برای ایجاد موزه فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز بیان داشت: من از عملکرد و اجرای برنامه های این روز در زمان کوتاه رضایت دارم امیدوارم دین خود را در این افتخار ملی خوب ادا کرده باشیم.

مجید خورشیدی اظهار داشت: دستگاه های زیادی در روز خلیج فارس نقش آفرینی کردند که جا دارد من به نوبه خود از تمام آنها تشکر نمایم.

وی اضافه کرد: ضرورت دارد دستگاه ها تلاش کنند دبیرخانه دائمی روز ملی خلیج فارس برای سال آینده در استان بوشهر ایجاد شود تا وظیفه خود را نسبت خلیج فارس بهتر انجام دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: تمام برنامه های دستگاه ها با هدف هر چه با شکوه برگزار کردن این روز بود به این دلیل که خلیج فارس یادآور اقتدار ایران و ایرانیان و تاریخ کهن این دیار می باشد.

حمیده ماحوزی در ادامه افزود: اجرای برنامه ها حاصل دو نشست با ریاست معاون سیاسی استانداری بود که مصوب گردید بعد از پایان برنامه ها عملکرد به استانداری ارسال شود که تاکنون هیچ دستگاه چنین کاری را انجام نداده است.

همچنین در ادامه مدیران دستگاه ها به بیان و تشریح برنامه های اجرا شده روز ملی خلیج فارس پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار