گیلان 414 روستای فاقد آب آشامیدنی مناسب دارد

رشت(پانا)-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، 414 روستای استان را فاقد آب آشامیدنی مناسب دانست و افزود:امیدواریم با تخصیص مناسب اعتبارات تا پایان برنامه ششم توسعه به روستاهای فاقد گیلان آبرسانی شود.

کد مطلب: ۸۲۳۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
گیلان 414 روستای فاقد آب آشامیدنی مناسب دارد

محبعلی رنج ور با اشاره به اینکه در زمان حاضر یک هزار و 781 روستای ستان گیلان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند،گفت:با توجه به اقلیم گیلان،خدمات رسانی بی وقفه و مناسب به این تعداد روستا کار دشوار و پر هزینه ای است.

وی 414 روستای گیلان را فاقد آب آشامیدنی مناسب دانست و افزود:تعداد مشترکان آب شرب روستایی گیلان 290 هزار نفر است لذا امیدواریم با تخصیص مناسب اعتبارات از ردیف های ملی و استانی، تا پایان برنامه ششم توسعه به روستاهای فاقد گیلان آبرسانی شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان،از اجرای طرح ارتقای کمیت و کیفیت آب شرب یک هزار و 200 خانوار روستایی شهرستان تالش خبر داد و گفت:بدین منظور یک دستگاه پمپ جدید بر روی چاه شماره 2 مجتمع آبرسانی پیرهرات نصب و راه اندازی شده است.

این مقام مسئول،با اشاره به تقویت فشار آب آشامیدنی 12 روستای این شهرستان، خاطرنشان کرد:به منظور ارتقای کمیت آب شرب یک هزار و 600 خانوار این روستاها یک دستگاه پمپ با بیش از 60 میلیون ریال نصب و راه اندازی شد .

رنج ور،از برطرف شدن ضعف فشار آب شرب 15 روستای شهرستان رضوانشهر با اعتباری بالغ بر 20 میلیون ریال خبر داد و عنوان کرد:با تعویض یکی از پمپ های مجتمع آبرسانی اردجان، ضعف فشار آب شرب 2 هزار و 800 خانوار این روستاها مرتفع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار