مراسم جشن الفبا در مدارس شهرستان نطنز برگزار شد

معاون پرورشی نطنز: کلاس اول ماندگار ترین خاطره شیرین در ذهن افراد جامعه است

نطنز، اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان نطنز در مراسم جشن الفبا گفت: اکنون که فزندان شما با خواندن و نوشتن آشنا شده اند می طلبد فرهنگ زیبای کتاب خوانی را برای آنها الگو سازی نماییم تا آنها به جای فضای مجازی بیشتر به امر کتاب گرایش داشته باشند.

کد مطلب: ۸۲۳۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی  نطنز: کلاس اول ماندگار ترین خاطره شیرین در ذهن افراد جامعه است

مراسم جشن الفبا ویژه دانش آموزان کلاس اول ابتدایی در مدارس شهرستان با حضور معاونین و اعضای انجمن اولیا و مربیان و اولیای دانش آموزان برگزار گردید.

سید رضا حسینی در مراسم جشن الفبا دبستان قرآنی احسان 1 در جمع اولیا گفت: اکنون که فزندان شما با خواندن و نوشتن آشنا شده اند می طلبد فرهنگ زیبای کتاب خوانی را برای آنها الگو سازی نماییم تا آنها به جای فضای مجازی بیشتر به امر کتاب گرایش داشته باشند.

معاون پرورشی کلاس اول ابتدایی را به عنوان ماندگارترین خاطره های شیرین در ذهن افراد جامعه یاد کرد و گفت: نعمت خواندن و نوشتن به اندازه ای برای دانش آموزان شیرین و لذت بخش است که نام آموزگار سال اول در ذهنشان نقش می بندد و هر بار که در دوران تحصیل ، دانشگاه ، محیط کاری ، خانوادگی ، جمع های دوستانه و در هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم و به ویژه روز معلم در ایران اسلامی به یادش می افتند و از نام و یادش به نیکی یاد کرده و خاطرات خوب آن سال در ذهنشان تداعی می شود .

وی در پایان از زحمات کلیه مدیران ، معاونین ، مربیان و به ویژه آموزگاران پایه اول تقدیر و تشکر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار