مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

تفاهم‌نامه همکاری ورزشی استان اردبیل با کشور آذربایجان منعقد می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: استفاده از ظرفیت ورزش کشورهای همسایه به شکل بهینه از جمله اولویت‌هاست که در این راستا تفاهم‌نامه همکاری ورزشی استان اردبیل با کشور آذربایجان بعد از ماه مبارک رمضان منعقد می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۳۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه همکاری ورزشی استان اردبیل با کشور آذربایجان منعقد می‌شود

بهرام آقاخانی در دیدار با اعضای هیئت هاکی استان اردبیل و اعضای شورای شهر پارس‌آباد اظهار داشت: تقویت ورزش در شهرستان‌ها به ویژه در روستاها و بخش‌های استان کمک شایانی می‌تواند به ورزش استان بکند و از داخل همین روستاها است که استعدادهای ورزشی شکوفا خواهند شد.

وی افزود: به دنبال این هستیم که یک سالن تخصصی با ظرفیت سه یا چهار هزار نفری در منطقه مغان اردبیل ایجاد کنیم و از ایجاد این سالن ورزشی به دنبال دو هدف هستیم که هم برای رشد و توسعه ورزش آن منطقه گام موثری برداریم و هم برای برگزاری مسابقات و میزبانی اردوی تیم‌های ملی در فصل سرما مکان مناسب داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت ورزش کشورهای همسایه به شکل بهینه از جمله اولویت‌هاست و در جلسه شورای عالی ورزش استان این موضوع به تصویب اعضا و استاندار اردبیل رسیده است که با کشور آذربایجان در راستای هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های ورزشی دو کشور تفاهم‌نامه‌ای را به امضا برسانیم و این امر بعد از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

رئیس هیئت هاکی استان اردبیل نیز در این دیدار با بیان اینکه ورزش هاکی نیاز به زمین و وسایل ورزشی تخصصی دارد، گفت: با توجه به اینکه از نظر سالنی در این رشته ورزشی زیرساخت‌ها وجود دارد و می‌توانیم از سالن ورزشی رضازاده و حتی سالن‌های دیگر استفاده کنیم ولی برای بازی روی چمن با مشکل مواجه هستیم که با کمک اداره کل امیدواریم این ظرفیت هم در استان ایجاد شود.

صمد عروضی بیان کرد: با توجه به ظرفیت خوب سالن رضازاده برای مسابقات هاکی و بازدیدی که دبیر فدراسیون از این سالن داشت اگر میزبانی نخستین دوره داخل سالن این رشته ورزشی به ایران واگذار شود، موافقت فدراسیون را برای میزبانی اردبیل در این مسابقات آسیایی اخذ کرده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار