حضور 19 ناشر و خریدار بین‌المللی در رویداد TGC امسال قطعی شد

تهران (پانا) - حضور 19 ناشر و خریدار بازی بین‌المللی در دومین رویداد تجاری آموزشی TGC 2018 قطعی شد.

کد مطلب: ۸۲۳۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور 19 ناشر و خریدار بین‌المللی در رویداد TGC امسال قطعی شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، تعداد ناشران حاضر در TGC 2018 نسبت به سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته و به ۳۰ ناشر خواهد رسید. هم‌اکنون حضور نمایندگان 19 ناشر یا خریدار بین‌المللی برای بررسی بازی‌های معرفی شده در این رویداد قطعی شده است. توزیع بازی در پلتفرم‌های مختلف و پوشش مناطق جغرافیایی متعدد از ویژگی‌های ناشران حاضر در این رویداد است.

براساس این گزارش نمایندگان شرکت‌هایی چون wargaming.net، Lokum games، Hero craft، Artik Games، Kulun Korea، Playads، IncaGames، GamePlan و Connect2media به تهران خواهند آمد.

از دیگر خریداران حاضر در این رویداد می‌توان به Creative Mobile، All 4 Games، Gamigo Group، Xendex، Play 3arabi، Mail.Ru و THQ Nordic اشاره کرد.

ارتباط با ناشران بین‌المللی یکی از مهم‌ترین گام‌های صادرات بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود و اکنون این فرصت برای تمام بازی‌سازان ایرانی فراهم است تا به جای حضور در نمایشگاه‌های گران قیمت خارجی، به TGC2018 آمده و پروژه‌های بازی‌سازی خود را برای حضور در بازار‌های بین‌المللی معرفی کنند.

باتوجه به تجربه برگزاری رویداد TGC در سال گذشته و بازخوردهایی که بازی‌سازان داشتند، تیم برگزاری از ناشرانی برای حضور در TGC دعوت می‌کند که بتوانند با بازی‌سازان ایرانی همکاری کنند.

دومین دوره رویداد TGC در روزهای 14 و 15 تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برپا می‌شود. علاقه‌مندان به حضور در این رویداد تنها تا دوم خرداد ماه برای ثبت‌نام زودهنگام و استفاده از تخفیف 20 درصدی فرصت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار