معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل:

تقویت حس مسئولیت پذیری و اجتماعی کردن دانش آموزان از اهداف برنامه های اوقات فراغت است

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل گفت: تقویت حس مسئولیت پذیری و اجتماعی کردن دانش آموزان از اهداف برنامه های اوقات فراغت است.

کد مطلب: ۸۲۳۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تقویت حس مسئولیت پذیری و اجتماعی کردن دانش آموزان از اهداف برنامه های اوقات فراغت است

مصطفی کافی راد در جلسه شورای اوقات فراغت دانش آموزی استان با بیان اینکه هر چند مدرسه ها در تابستان تعطیل است ولی تربیت همچنان ادامه دادرد، اظهار داشت: از تمامی امکانات و حوزه های آموزش و پرورش استفاده خواهیم کرد تا دانش آموزان که سرمایه های معنوی کشور هستند اوقات فراغت خوبی را در تابستان سپری کنند.

وی بیان کرد: غنی سازی اوقات فراغت به منظور رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان ، ارتقا سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی و مهارت های فنی، حرفه ای آنان از جمله اهداف برنامه های اوقات فراغت می باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان با اشاره به اینکه دشمن از طریق جنگ نرم، جوانان و نوجوانان ما را مورد هدف قرار داده است، تصریح کرد: برای اینکه در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان و آسیب های اجتماعی مقابله کنیم، باید تمامی امکانات را بسیج کنیم تا دانش آموزان بتوانند در فضاهای مختلف پژوهشی، علمی و ...حضور داشته باشند.

کافی راد با تاکید بر اینکه برنامه های اوقات فراغت متناسب با مقتضای سنی دانش آموزان در نظر گرفته شود، خاطر نشان ساخت: رمز موفقیت در فعالیت های اوقات فراغت همسویی با نهادهای مرتبط می باشد.

وی اردوهای مختلف دانش آموزی به ویژه اردوی بنیاد علوی را جزو اولویت های آموزش و پرورش خواند و افزود: طبق قراداد منعقد شده، 300 نفر دانش آموز جزو سهمیه استان اردبیل می باشد، که به این اردو اعزام خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان همچنین با تاکید بر تبلیغات مناسب و ارائه اطلاعات در خصوص برنامه ها و فعالیت های اوقات فراغت و نیز حمایت معنوی از این فعالیت ها، استفاده از فضاهای فرهنگی و ورزشی شهرداری ها، ظرفیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد، هنمکاری مربیان سازمان هلال احمر و ... را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار